sobota, 27 czerwca 2020

róże

są wzloty i upadki jak to w życiu
a ja staram się trwać iść do przodu i nie dać się
pozdzierałam  kolana krwawią płyną łzy 
a ja uparta a ja zawzięta idę dalej 
boli czasem za mocno boli
ale muszę iść dalej 
kiedyś wstanę z kolan
kiedyś zagoją się rany
i stanę przed tymi co upodlili
i spojrzę im w oczy silniejsza i mocniejsza


w moim raju coraz piękniej kwitną róże
zdjęcia z tego tygodnia










na koniec trzymać  proszę kciuki
bo trawiasta podjęła się jednego zadania
i bardzo bym chciała by mi się udało

10 komentarzy:

  1. Piękne 🙂 pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. .. cudowny jest Twój Raj Trawko ❣️❤️❣️
    .. uwielbiam róże, są boskie, każda jest przepiękna ;)
    .. ostatnio nie czuję się dobrze, ale nie poddaje się tak jak Ty, wciaż idę, a czasem się czołgam, ale zawsze w strone słońca ;)

    - pozdrawiam cieplutko i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s.
    ..oczywiście trzymam kciuki za pomyślne wykonanie zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisałaś i słychać między wierszami determinację.
    Róże masz jak dzieła sztuki, kochacie się wzajemnie .
    Altana otoczona kwiatami zaprasza do relaksu!
    Cokolwiek wymyśliłaś i cokolwiek zamierzasz, trzymam kciuki z całych sił...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czasem o tym tak myślę. Że kiedyś... kiedyś ci co lżyli mi, upadną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne, Trawko!
    A kciuki trzymam z całą mocą;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to czymie całe 4 Trawiasto! a tymi co upodlili nie zaprzątaj sobie głowy, nie warci tego żeby na nich nawet spojrzeć, to oni będą się gapić ze wstydem i upokorzeniem, bo w życiu to co dajesz to dostajesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne Róże......a Ty jak zawsze waleczna....

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomite kolory róż. Fiu fiu. Dużo odmian masz chyba, z tego co widzę, chociaż się zupełnie nie znam. Oceniam wizualnie tylko. :)

    Powodzenia z tym zadaniem.

    Ja debatę-nie debatę obejrzałem właściwie dla jednego kandydata. Potem wiedziałem już, że na niego zagłosuję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu trzeba być silnym bo życie jest jak te piękne róże, czasem zachwyca ale ma też kolce.

    OdpowiedzUsuń