czwartek, 24 czerwca 2021

pogoda

 Pogoda daje w kość

Upały męczą okrutnie
I choc ja z tych co lubią słońce i ciepło
To to było i dla mnie za wiele
Rano działka  później leżenie w domu przy wiatraku
Pierwszy raz w życiu nogi mi po pouchły
Kostek nie miałam przez kilka dni
Dopiero po wczorajszych i dzisiejszych burzach zaczynam żyć
Nogi zaczynaja wyglądać w miare
Już nie mam palców jak parówki i kostki widać
Poza tym na działce wszystko rośnie i ciszy oko 
Syn pracuję i nawet zadowolony jest
Bywa bardziej zmęczony ale tak to jest przy pracy fizycznej no i pogoda robila swoje
Ale nie narzeka wie ze w innych zakladach jest ciężej

Dziś na zbierałam poziomek na działce
Ktoś chętny?



3 komentarze:

  1. ..ależ śliczne poziomeczki, bardzo chętnie skosztuję ❤
    ..upałów nie lubię i czuję się ostatnio koszmarnie przez to..
    ..trzeba duuużo pić wody, więc staram się pić choć nie przepadam za wodą.. dobrze, że Twój Syn mimo ciężkiej pracy jest zadowolony..
    ..uważaj na siebie Trawko Kochana, nie przemeczaj się za dużo..

    - ściskam mocno, zdrówka Ci życzę i jak najwięcej pięknych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poziomki? zawsze!
    Te upały to nawet zdrowego mogą pokonać, a z drugiej strony nawet w upalne dni ruch pomaga na krążenie, byle z umiarem:-)
    Sjesta konieczna po obiedzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy słyszę słowo poziomki, to po pierwsze ślinka mi cieknie, a po drugie przypomina mi się Urszula Sipinska ze swoim przebojem "Poziomki". Przy okazji pisania komentarza, odsłuchałam sobie na YT. Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń