środa, 1 grudnia 2021

ja zły człowiek


Ostatni tydzień to był hartkor emocjonalny
Ale może najpierw te dobre rzeczy
W pracy zaskoczyły mnie jednego dnia uczennice
Zostawili dla mnie i kierowniczki bułeczki
To byl mily gest z ich strony 
Ale Krysia pracownik z woeloletnim stazem bo juz na emeryturze dorabia tam 
Któregoś dnia na koniec swojej pracy dała mi czekoladki
I pomyślicie nic wielkiego ale jednak dla mnie dużo 
Wzruszył mnie jej gest bo Krysia jak wszycy mówią wylewna nie jest
A jednak my sie dogadywaliśmy i dobrze sie nam pracowało
Tak pracowalo bo w czwartek sie dowiedzialam ze mnie juz nie potrzebują
A pan z APT umowe chcial przedłużyć wiec poszlam do innych stokrotek u nas
No ale w "A"nie potrzebuja w żadnym wypadku w "B" zostawiłam numer 
No i bylam już pewna ze nigdzie nie pójdę
Bo przeciez nie potrzebują a w poniedzialek bedac na zakupach w "A" poprosili o numer telefonu
Obiecałam ze pójdę tam gdzie pierwsi zadzwonią
No i wczoraj sie zaczęło okazalo się ze z "B" zadzwonili
Za niecale 2 h zadzwonili z "A" ze tez potrzebują
A jak poszlam do pracy o 14 to okazalo sie ze i w mojej tez potrzebują
Powiem Wam ze chory system maja bo ja juz wybralam sklep i ide do "B"
Bo przeciez nikt mnie prędzej nie chcial teraz tam gdzie bylam sa w dupie bo pracownika nie mają
Ale co oni myslelu ze ja bede siedziala i czekała az moze dostana pozwolenie
Ich regionalna jest nie poważna
Myślała że zostane na tym sklepie dwa tyg a potem gdzie indziej mnie przerzuca
Ja nie jestem rzecza tylko człowiekiem
I nie bede tydzien tu a dwa tam bo tak regionalna sobie życzy
Ide na miesiac do "B" i tyle
Mowia ze na tym sklepie ciężko bo duzo pracy ale ja sie tego nie boje
Ważne by nie oszukiwali na godzinach jak tu
Bo gdy wczoraj sprawdzilam godziny to znowu okazalo sie ze chcą mnie oszukać
No wkurzylo mnie to bo to moje godziny pracy a kierowniczka sama wyłniła i pisala co jej pasowało
W sklepie"B" to ja pisze ile jestem w pracy i kierownik zatwierdza
Mam nadzieje ze tu przetrwam miesiąc trzymajcie kciuki








3 komentarze:

  1. ..to miłe, jak ktoś pamięta o Tobie.. mały upominek a tyle radości daje :)
    ..każdy człowiek ma prawo być traktowany z szacunkiem i powinien mieć uczciwie zapłacone za swoja pracę!

    - ściskam mocno Trawko Kochana i będę trzymała kciuki, zdrówka życzę i dobrych dni ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, trzymam mocno!
    Czyli w kadrach bajzel niezły, albo trzymają miejsca dla znajomych króliczka...

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej Stokrotce są na szczęście uczciwi względem godzin. Ale inne rzeczy mi się nie podobają, np. system kasowy. Cały ten komputer jest do kitu.
    Z ilością ludzi też przesadzają, wg mnie brakuje rąk do pracy, a oni właśnie zdjęli ogłoszenia o zatrudnieniu. Dzisiaj na porannej zmianie były dwie nowe osoby. Jak ten sklep miał wyglądać?

    OdpowiedzUsuń