środa, 8 stycznia 2020

w Nowym Roku

już tydzień Nowego Roku
a ja jeszcze nic nie na stukałam
ale trochę się dzieje no pozytywnie
nie tęsknie za usuniętym numerem
wiec jest dobrze
dalej się szkole na pracownika biurowego
no i tu jest ciekawie
jednego dnia jestem tępa ze klękajcie narodu
nic nie rozumiem i nic nie umiem
ale są dni jak dziś ze nie jest źle
i nawet powiem ze cos umiem i potrafię
i nawet wyliczenia mi wychodzą
i sprawy papierkowe nie tak trudne się wydają
co będzie jutro nie wiem ale  do odważnych świat należy



postanowień na Nowy Rok nie robiłam
ale co dzień ćwiczę mięśnie te i tamte
i co drugi dzień chodzę z kijkami i trochę zmieniłam dietę
nie żeby na siłę ale tak dla dobra mego i męża
wiec oby jak najdłużej wytrwać w tych postanowieniach




9 komentarzy:

  1. ..świetnie, że się szkolisz i tak trzymaj! ..nikt nie jest alfą
    i omegą, a dni bywają różne, więc masz prawo czuć się raz lepiej, raz gorzej jak każda z nas ;)

    - pozdrawiam najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cel trzeba mieć....jak to mówią oby do wiosny....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cel i środki doń prowadzące sprawiają, że chętniej wstaje się z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takiej pogodzie jak dziś, to ja zapominam jak się nazywam i ten ból głowy, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja na ten nowy rok życzę Ci samych cudowności i wytrwałości w Twoich postanowieniach, Trawko:-) i oczywiście zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio często boli mnie głowa, chyba przez pogodę. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednego dnia pojmiesz to, drugiego coś innego. Ważne, że chcesz się szkolić. Ja diety nie stosuję, ale tak jak Ty nie robiłam postanowień, jednak życzę by Twoje jeżeli jakieś się pojawią także udało się zrealizować. Ukłony

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo, dobrze że coś dla siebie robisz. Też ostatnio coś kiepsko z moim myśleniem. Nie mogę się skupić, bo wszystko wokół mnie rozprasza. Takie życie. Życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  9. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making profit with it is as easy as 1...2...3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and up-sell your affiliate products all for you!

    Are you ready??

    The solution is right here

    OdpowiedzUsuń