niedziela, 1 listopada 2020

głupia ja...

 nie pamiętam kiedy ostano po nocy pisałam

kiedy ze łzami na policzkach stukałam w klawiaturę

kiedy najbardziej skrywane emocje wyrzucałam 

bo ja ostatni się chowałam  

zakładałam maskę i do przodu  przez dzień

wieczorem naciągałam kołdrę na głowę i płakałam po cichu w poduszkę

jak stonka chowałam się pod liście wierząc ze pomoże

nie pomoże nic jeśli sama z sobą nie znajdę porozumienia   

 

 

 jeśli chodzi o pomoc innym tak to ja pierwsza

dziś znowu 150 szt pierogów narobiłam 

chleb od 6 rano piekłam  dla innych bo chciałam

no bo oni na kwarantannie a serce mi mówi dokarmić trza 

jedni ze wzruszenia się popłakali ze o nich ktoś pomyślał 

inni szczęśliwi że nie muszą przy garach stać 

są i tacy  się dowiedzą ze kogoś na kwarantannie dokarmiam 

to mówią ze jestem głupia nierozsądna i nie odpowiedzialna

bo mogę zarazić siebie i rodzinę 

ale mam w nosie gadanie tych co biegają do kościoła co niedziela a egoistami sa 

zachowuje dystans nosze maseczkę i dezynfekuje ręce 

i to mi wystarcza nic więcej nie trzeba  nie popadam w paranoje jak inni

pomyłam okna dziś  świeżutkie firany powiesiłam

wysprzątałam co uznałam ze trzeba i na działeczkę poszłam 

tam mimo jesieni nadal jest  pięknie i lubię tam być 




3 komentarze:

  1. ..Kochana Trawko, ludzie są przeróżni i jak wiemy, nigdy wszystkim sie nie dogodzi..
    ..gęby tym niezadowolonym się nie zatka, zawsze gadali i.. gadać będą..
    ..rób to co lubisz, co sprawia Ci przyjemność i nie zwracaj uwagi na takich niewdzieczników ..
    ..to co robisz jest wspaniałe, masz dobre Serduszko i rób to co uważasz, że powinnaś <3

    - ściskam mocno i jestem z Tobą całym sercem Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słuchaj, co mówią ludzie, słuchaj swego serca i sumienia.
    Jesteś WIELKA i biada temu, kto zaprzeczy.
    My tez uciekamy na łono natury, by nie zwariować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, popieram Cię, robisz wspaniałą rzecz.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń