piątek, 27 listopada 2020

listopad

 wszystko się jakoś układa 

jedne rzeczy szybciej i sprawniej

inne wolniej i jakoś tak mozolnie się 

ale chyba ważne by szło wszystko do przodu 

chłopaki są w trakcie zrzekania się spadku 

ja w trakcie leczenia uzębienia

mój stomatolog ma do mnie złota cierpliwość  

bo ja nie lubię jak mnie coś boli jak mnie ćmi i dokucza

wiec on juz na tle mnie zna ze wie ze jak coś będzie bolec 

to ja nie będę czekała miesiąc na wizytę tylko przyjdę z partyzanta

i już w drzwiach będę krzyczeć "ratunku albo wylecz albo wyrwij"

a on się uśmiecha mówi "siadaj furiatko" i ratuje i leczy

wie jaka jestem wie że ja chce już na dziś na teraz i od razu 

mówi ze charakterna jestem ale sympatyczna

bo ja jak tak przechodząc z partyzanta to oczy kota ze shreka robię 

i jestem mu bardzo wdzięczna ze mnie nigdy z kwitkiem nie odesłał 

 

 

ostatnio mój przyjaciel wysłał mi tekst 

i napisała "o Tobie w internecie piszą:) "

"długo czas diabeł szeptał mi do ucha:

- Nie jesteś wystarczająco silna, by przetrwać burze.

W końcu nadszedł dzień gdy wszeptałam mu:

- To ja jestem burzą"

 

dziś mój syn i mąż kupili mi kwiatki tak bez okazji po prostu 





6 komentarzy:

  1. ..kwiaty są cudne, bo dla cudownej i fantastycznej Osóbki <3
    ..fajny tekst wysłał Ci Przyjaciel i to jest to! :D
    ..ważne, że wszystko się układa i idzie się do przodu ;)

    - pozdrawiam cieplutko, życzę Ci zdrówka i pięknycch chwil każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten tekst od przyjaciela. Aż dreszczyk poczułam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jesteś burzą to spoko, burza oczyszcza i przynosi w efekcie spokój.
    Brawa chłopakom za ten bukiet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć takiego przyjściu. Kwiaty bez okazji cudowny gest. Też bym chciała dostać bukiet bez okazji.
    Dentysta cierpliwy i widać że dobrze cię zna .
    Pozdrawiam Clara

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiemu stomatologowi jak ten Twój, to dałabym sobie usunąć te moje resztki uzębienia bez wahania, chociaż mało wytrzymała jestem na ból. Róż nie lubię, za to konwalie uwielbiam. Wspaniałych masz tych swoich mężczyzn. Ja niestety nigdy nie dostałam kwiatów bez okazji, a nawet kiedy bywała to też rzadko. Życzę Wam aby sprawy nadal posuwały się tak jak dotychczas i aby zdrowie dopisywało. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez lata byłam wierna jednemu stomtologowi..którego zostawiłam w Polsce, rzecz jasna, gdy przeprowadziłam się za granicę. I teraz z paniką myślę o tym, że będę musiała oddać się w ręce jakiegoś innego lekarza! Zdecydowanie rozumiem przywiązanie do lekarzy tej specjalności i docenianie ich cierpliwości.

    Bardzo miłe podsumowanie :D Kojarzy mi się to z innym tekstem: to taka dziewczyna, że ty ją do wulkanu wrzucisz, a ona ci jeszcze pamiątki przyniesie:D

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń