wtorek, 15 grudnia 2020

ja

nie umiałeś przejść obojętnie

musiałeś zaczepić

niby nic zwykła rozmowa

ale ja głupia nie jestem ślepa tym bardziej 

widziałam jak mierzyłeś  mnie wzrokiem 

wiedziałam jak patrzyłeś pytająco 

dla kogo sie tak odstroiłaś 

a ja przecież  tylko czerwone paznokcie sukienka i uśmiech 

tak wiem cholernie zastanawiał ciebie ten uśmiech

jak jak to możliwe by ktoś taki jak ja się uśmiechał prawda?  

a ja po prostu doceniam to co mam  i ciesze się małymi rzeczami




nigdy chyba nie pokazywałam swojej twarzy tu na blogu 

i pewnie to jedyne zdjęcie jakie tu wrzucę na chwile

ale jakieś dwa tyg temu znowu udało mi się oddać 450ml 

i takie chwile mnie cieszą



6 komentarzy:

  1. ..jesteś fantastyczna Trawko Kochana, wspaniała Istota (dla mnie liczy sie przede wszystkim) wnętrze człowieka, czyli charakter!
    ..a to co napisałaś mówi wszystko o Tobie :
    "..a ja po prostu doceniam to co mam i ciesze się małymi rzeczami.." - to jest cudowne !!!
    ..jeszcze dodam, jesteś Dziewczyną o niezwykłej, pięknej fizjonomii, cudowna i urocza! <3

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trawko, fantastyczna laseczka z Ciebie, a czerwone paznokcie i uśmiech noś bez przerwy, choćby na pohybel nieżyczliwym!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno mi powiedzieć, że faktycznie pokazałaś twarz. Pomimo maseczki świetnie wyszłam na zdjęciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprwdę uśmiechasz się dla siebie w dużej mierze. Nie dla innych, choć się tym dzielisz. A to jest najładniejszy i chyba najbardziej nitrygujący z uśmiechów. Bo mało kogo na niego stać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze czasem pokazać choć kawałeczek twarzy. Ja inaczej sobie Ciebie wyobrażałam.

    OdpowiedzUsuń