czwartek, 31 grudnia 2020

koniec roku

 

koniec roku
każdy robi podsumowania
i postanowienia na Nowy Rok
a ja nie robię takich rzeczy
porostu żyje i ciesze się każdym dniem
bo przecież każdy rok ma swoje dobre i złe dni
w każdym roku coś się wydarzy
coś co upodli i coś co uniesie
po prostu takie jest życie i nic na to nie poradzimy 
trzeba doceniać dobre chwile
i krótko pamiętać złe


wiec doceniajmy to co mamy
kochajmy się i uśmiechajmy do siebie
bo życie potrafi być piękne



a ja mam Nowy Rok zaczynam z książką
dostałam piękny zestaw na urodziny 
 
 

 

3 komentarze:

  1. ..tak jak Ty Trawko Kochana nie robię żadnych podsumowań ani także postanowień..
    ..cieszę się, że jestem i doceniam to co mam ;)
    ..życie jest zbyt krótkie, więc trzeba być dobrym człowiekiem
    i rozdawać uśmiech <3
    ..piękny prezent dostałaś :)

    - pozdrawiam cieplutko i życzę Tobie i Twoim bliskim
    w Nowym Roku 2021
    niech każdy dzień
    obfituje w zdrowie,
    miłość i radości
    te małe i duże .. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno postanowiłam nie robić postanowień.
    Dziękować mam za co, roku nie skreślam, każde doświadczenie jest przydatne.
    Wszelkiego dobra dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze spassowalam z robieniem postanowien. To nie ma sensu. Fajny zestaw ksiazek, milej lektury. Usciski

    OdpowiedzUsuń