poniedziałek, 21 marca 2022

Mam i ja

Nie odzywałam się bo sporo się działo
Starałam się to wszystko po układać i nie zwariować
Do tego jazda za jazdą a mi szło różnie naprawdę różnie
Ale dziś mogę się pochwalić 
Zdałam egzamin praktyczny
I to za pierwszym razem 
Więc teraz już czekam na wyrobienie prawo jazdy (plastik)
I będę mogła śmigać syna " karasiem"
Miałam bardzo miłego egzaminatora
Nie przeszkadzało mu że gadam do siebie 
A nawet uznał to za atut bo on wiedział co robię i co widzę
Więc to wcale nie jest głupie gadać na początku
Teraz tylko odebrać prawko i ruszać przed siebie
Chłopaki moje są że mnie bardzo dumni.



6 komentarzy:

  1. Dumna jestem i ja! Moim założeniem było zrobić prawko na wiosnę, ale się najprawdopodobniej nie wyrobię, ani z terminem, ani finansowo, więc może latem podejdę :) Dobrze że jesteś, bo już sobie myślałam, że jak ja wróciłam to wszyscy się wzięli i zniknęli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..gratuluję Trawko zdania za pierwszym razem - cieszę się bardzo! ..prawko jest szalenie przydatne ;)
    ..prawko mam dość długo, ale niestety nie jeżdżę ze względu na szwankujące wciąż zdrowie ;)

    - pozdrawiam Cię Kochana najcieplej i ściskam najserdeczniej, ogrom zdrówka życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, jesteś wielka....szerokiej szosy.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaliśmy kciuki mocno, magia działa!
    Gratulacje!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Na mnie jeszcze nie przyszedł czas chyba. Nie czuję, żeby auto ciągnęło mnie do kierownicy swojej. Może za jakiś czas. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę masz powody do dumy. Moim młodym się nie udało, chociaż syn twierdził, że jego panna, to świetny kierowca. szczególnie ciepłe pozdrowienia dla Egzaminatora, bo nie wszyscy bywają tak przychylni. Uściski.

    OdpowiedzUsuń