sobota, 30 grudnia 2023

bliżej dna

wystarczyło krótkie spotkanie z psiapsi "szurnietej" i SMS

"co jest"
"No bo jakieś  takie smutne oczy miałaś i cała byłaś smutna"

nie umiałam dziś tego ukryć 
nie dałam rady dłużej
cały dzień trzymałam się 
ani jednej łzy
choć trochę gdzieś nie obecna byłam 
ale trzymałam się całkiem dobrze 
nawet żartowałam i się uśmiechałam
zarząd działkowców mnie zaskoczył i dostałam prezent urodzinowy
co prawda urodziny 1go mam 
ale my z zarządu spotykamy się zawsze po świętach na integrację
i w tym roku zaskoczyli mnie 
ale ucieszył mnie prezent teraz mam w czym trzymać moje broszki

teraz leżąc w łóżku łzy same płyną
niech płyną może będzie mi lżej
może poczuje się lepiej
a nie jak szmata bez wartości
może pozbędę się uczucia pogardy dla samej siebie
może gdy popłaczę po cichu zrobi .i się lżej
wiem że mogłam dziś liczyć na "szurniętą"
ale nie chciałam jej płakać w ramie
też nie ma łatwo po cholerę jej moje troski
czuje że się rozpadam gdzieś tam w środku
i coraz trudniej mi ukryć to
wiem że muszę to ogarnąć 
wiem że muszę to poukładać

ale dziś popłaczę sobie cichutko 







6 komentarzy:

  1. Płacz to upust emocji. Często go wstrzymujemy, a to gdzieś w środku wszystko narasta jak kamień w rurach.
    Przyjaciele to takie istotki, które chcą by im mówić. Nawet jeśli sami mają wiele do powiedzenia o swoich kłopotach, ale są przyjaciółmi. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płacz jest jak wentyl, upuść emocji, będzie lżej.
    Niespodzianka prezentowa bardzo miła:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trawko Kochana 💚,
    każda z Nas ma lepsze i gorsze dni.. nie powinno się tłumić płaczu,
    bo zazwyczaj pomaga, jest potrzebny, oczyszcza dając spokój.. dobrze mieć powiernika-przyjaciela, który wysłucha, albo pobędzie z Nami w milczeniu 💚🍀
    Kochana pamiętaj jesteś wspaniałą i wyjątkową Kobietą!
    .. prezent jest uroczy, a Twoje broszki piękne ..💙

    - przytulam mocno i ogrom zdrówka Ci życzę 💝💚💙🎄❄️☃️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli potrzebujesz, płacz. Wbrew pozorom poczujesz się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzyj oczy i wejdż w Nowy Rok z uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent bardzo udany, aktualnie również szukam jakiegoś organizera do biżuterii, bo nigdy niczego nie mogę znaleźć na czas. Umiejętności wypłakania stresu zazdroszczę, u mnie wszystko kotłuje się pod powierzchnią jak lawa w głębi wulkanu, mówić o problemach też nie potrafię, jedynym moim kołem ratunkowym są piguły. Jak najmniej kłopotów życzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń