czwartek, 14 grudnia 2023

trudna noc

Wczoraj ona miała trudny wieczór i noc
Dziś ja ocieram ukradkiem łzy 
Głupie to ale dziś ja nie chcę jej martwić 
Dziś ja chcę to sama przerobić



Nie uratuje całego świata wiem to
Ale nie umiem być inna nie potrafię
Mówią masz dobre serce niej twarda dupę
Jeszcze się tego uczę 


Nie bądź egoistą
nie myśl tylko o swoich uczuciach
ale bądź odpowiedzialny
za uczucia jakie wywołujesz we mnie 
boli mnie bardzo to jak mnie traktujesz 
jestem człowiekiem...
jestem kobietą...
czuje...

oby  sen dał mi dziś ukojenie...

3 komentarze:

  1. Trawko Droga ♥
    jestem z Tobą cały czas i przytulam Cię bardzo mocno całym sercem ❤️🍀💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli sen przyjdzie, to na pewno rankiem inaczej spojrzysz na wszystko. Nie jest głupotą prawo do łez i samotnych przemyśleń...

    OdpowiedzUsuń