wtorek, 7 czerwca 2016

do przodu



wiele się dzieje w sobotę siostra bierze ślub
niby mnie to nie dotyczy ale musiałam chłopaków ogarnąć
synowi koszule i spodnie kupić  bo mi urosło troszkę
męża sprawdzić czy wejdzie w garnitur
sama mam swoja kreacje no ale  dodatki i te sprawy
do tego mam już swój wymarzony tatuaż
 spędziłam w studiu 4 h dziarania i do tego dojazdy i dzień zleciał
do tego obiadki śniadanka kolacyjki i do tego jeszcze działka
oj tam zawsze coś znajdę sobie do zrobienia
za tydzień wyjeżdżam tez na urlop
mimo ze jestem nie pracująca to tez mi się należy odpoczynek
i w tym roku ruszam na Łódź do mojego Czarodzieja
z Łodzi  niedaleko do Częstochowy to i tam zajadę
zahaczę jeszcze  Klaryski w Miedniewicach
mam zamiar odpocząć trochę od wszystkiego i znaleźć chwile dla siebie
chłopaków doszkalam co maja na działce podlewać
wiec mam czas na wariackich papierach  ale potem odpocznę

7 komentarzy:

  1. Każdemu odpoczynek potrzebny. Sama jedziesz? Czarodzieja odwiedzasz, to sobie razem odpoczniecie od problemów dnia codziennego

    Miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  2. hyh wstąpił do piekieł bo po drodze mu było;) ale odpoczywaj! mój "czarodziej" na posterunku i sam o tym nie wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to jestes niepracująca??? a w domu to co??? a na działce?? Noo!!! jesteś pracująca w domu! i urlop to taki reset, co każdemu jest potrzebny! :))
    Swietnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. W domu praca to wielka odpowiedzialność za wszystkich i za wszystko!
    Miłego przeżywania rodzinnej uroczystości! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaż fajna sprawa... też bym chciała kiedyś sobie zrobić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślub w rodzinie :) Wytańczysz się

    Jaki wybrałaś wzór tatuażu?

    Clara

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też we wtorek będę już w Łodzi, lecę do Polski i cieszę się jak głupia. Odpocząć nie odpocznę, bo to będzie 6 dni jazdy bez trzymanki i dwa wesela do obskoczenia, no ale w naszych polskich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń