sobota, 25 czerwca 2016

po urlopie



to był mój czas tylko mój
telefon raz dziennie do chłopaków
i nic więcej cisza  układanie myśli
pierwszy prawdziwy urlop
pierwszy tak długi wyjazd
w Miedniewicach   oderwałam się od wszystkiego
wyciszyłam  się uspokoiłam poukładałam myśli
do Łodzi pojechałam z nową energią
choć dopadła mnie tęsknota za synem
ale czarodziej pomógł mi się pozbierać
to był niesamowity czas pokazał nam(mi i mojej kuzynce) Łódź
ta piękną Łódź nie turystyczną tylko taką jego Łódź
niesamowite miejsca , ciekawostki, architekturę
choć i Piotrkowską i Manufakturę też zaliczyliśmy żeby nie było
poznałam Czarodzieja  partnera bardzo fajny
pysznie gotuje już pierwszego dnia zrobił dla nas obiad gdy my zwiedzaliśmy Łódź
jest przeciwieństwem Czarodzieja
bardziej spokojny cichszy  choć tak samo troskliwy
jednego dnia dopadła mnie migrena  Czarodziej  raniutko biegał mi do apteki
bo sierota ze mnie wszystko zabrałam ale prochów od migreny nie
chyba nie spodziewałam się tego
M... mimo ze do rana zawsze słucha muzyki tego dnia  nie włączył nic
 bym dać mi trochę ciszy pozwolić mi dojść do siebie
chłopaki okazali się  naprawdę troskliwi
czułam się u nich bardzo dobrze choć nie tylko ja
 kuzynka z która byłam tez czuła się tam dobrze
wielkim przeżyciem był dla mnie wyjazd do Częstochowy
wszyscy już kiedyś tam byli
tylko ja nie byłam nigdy
ale jednak udało się  i mogłam stanąć przed obliczem Matki Boskiej
mogłam  pogadać z nią jak z matką najbliższą memu sercu
było to dla mnie wielkie przeżycie 
ale cieszę się że tam byłam że mogłam być tam z ludźmi mi bliskimi
urlop zaliczam do bardzo udanych

dziękuje Czarodziejowi i M… za ten wspólny piękny czas

5 komentarzy:

  1. miło się czyta o szczęściu....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to ważne mieć swój czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało Ci się odpocząć i spotkać się z Twoim Czarodziejem.
    Byłam w Częstochowie, atmosfera tego miejsca robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie ty masz tu 'tresci dla doroslych', skoro okreslasz tak swoja witryne? Przeciez 'przemyslenia' typu zdania powyzej nie kwalifikuja sie do podobnego otagowania. Czego komus brakuje w zyciu, probuje nadrobic siecia, bo to latwiejsze i anonimowe... ehh :D

    OdpowiedzUsuń