piątek, 25 grudnia 2020

grudzień

bądź mi przyjacielem na wyciągnięcie dłoni
bądź mi przyjacielem na dobre i złe
chce czuć ze jesteś nawet jak milczysz
bądź mimo wszystko 
gdy płyną łzy przytul
gdy potrzebuje wygadać się wysłuchaj
ale gdy będę potrzebować kopa to daj go
jak trzeba krzyknąć bym podniosła się z ziemi
ZRÓB TO 
bo przyjaciel nie tylko głaszcze

mój dentysta bardziej uparty niż ja
walka z zębem trwa
już ostatnio w akcie desperackim z bólu
wylądowałam u innego dentysty
bo mój nie przyjmował 
a święta na karku 
i co ten tez się okazał uparty
bo ja mowie "rwij" a on "szkoda"
gdy wyszłam z gabinetu dalej z zębem
mąż się załamał i zaproponował ze sam wyrwie 
powiercili posprawdzali i antybiotyk dali 
i czekamy do 30 grudnia do kolejnej wizyty
  


3 komentarze:

  1. MASAKRA! O_O Współczuję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden mały ząb, a może popsuć wszystko.
    Oby już tylko wszystko dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie czeka kanalowe... chyba umre na fotelu. Bol zeba gorszy niz bole porodowe serio. Przynajmniej dla mnie. Wspolczuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń