niedziela, 7 marca 2021

otwór gębowy

 

nie było mnie miesiąc
sporo chyba za skoro
bo zaczynam sie rozsypywać
sporo się tez działo
niestety trawiasta ponad 4 tyg
musiała wyrwać bolącą nadal czwórkę
od razu przyznaje to ja kazałam ja wyrwać
mój dentysta nadal chciał ratować ale ja miałam dość
bo 4 miesiące bólu to już starczy
po wyrwaniu ja po tygodniu zaczęła mnie 3 bolec to płakałam
u mojego usłyszałam w rejestracji (jego matka ) ze brak terminów
i żebym nie panikowała i odczekała jeszcze a nie zawracała głowę
wkurzona zadzwoniłam do innego takiego nasze w mieście nowego i chwalonego
to było w lutym a u nich terminów brak do maja
ale jak przedstawiłam sytuacje to za 4 dni mnie przyjął na konsultacje
wyjaśnił jak krowie na rowie co sie dzieje i ze tak na razie ma być i uspokoił 
zaproponował alternatywę bym mogła sie uśmiechać i mieć zęby zanim będę implanty
zapisali mnie tez na czyszczenie zdjęcie kamienia piaskowanie i lakowanie
od razu zapisał mnie na 23 marca na wycisk by mieć zęby do czasu implantów
byłam w środę u higienistki i była zdziwiona ze po 4 tyg dalej mam taka dziurę
zrobiła zdjęcie wysłała doktorkowi i okazała sie ze zrobił mi się suchy zębodół
bolało mnie ale myślałam ze tak musi być ale gdy ból sie nasilił  zadzwoniłam
wyjaśniłam pani co i jak i ze po przyłożeniu patyczka do uszu on cały wchodzi w dziurę jest ropa
i nie było żadnych oskarżeń ze panikuje tylko zapisanie na poniedziałek bo w piątek nie było doktora
no i idę jutro zobaczymy co będzie już mam dość bólu
jestem zmęczona tym moim otworem gębowym

7 komentarzy:

  1. ..ogromnie Ci współczuję Kochana Trawko, gdyż 'suchy zębodół' to niestety potworny ból.. dobrze, że trafiłaś na odpowiedniego stomatologa ;)

    - ściskam Cię najserdeczniej, życzę dużo zdrówka i samych dobrych dni bez cierpień <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Dnia Kobiet życzę jak najmniej problemów ze wszystkimi możliwymi otworami i wypoczynku, a nie bólu. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pech straszliwy, obyś wreszcie trafiła w dobre ręce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra jakaś, to jest dramat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Ci bardzo :( ja też mam problemy z zębami od czasu 3 porodu. Czeka mnie znów kanałowe którego nie znoszę. Najgorzej trafić na złego dentystę. Oby w końcu było lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry lekarz, naprawdę to skarb. Na pewno się znajdzie taki i dla ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej chyba nie ma nic gorszego niż taki ból zęba. Ja wolę leczyć póki się da, bo pamiętam, że po wyrwaniu bolała mnie "dziura" po zębie co było jeszcze gorsze. Ty też tak się bidulko męczysz. Trzymam kciuki. To będziesz miała implanty? Ale od razu zakładają po wyrwaniu, tak?

    OdpowiedzUsuń