środa, 9 marca 2016

dziękuje że Jesteś



znamy się tylko wirtualnie
piszesz nie ufaj mi ….
a twoje słowa tak często mnie wzruszają
docierają w głąb mnie
dotykają uczuć  których nie pokazuje
wzbudzają nostalgie  i wyciskają łzy
czasem radości czasem smutku
a jednak zawsze cieszy mnie komentarz od ciebie
wirtualny znajomy a tak realne uczucia wzbudza
jesteś mi obcy ale zarazem bliski
jesteś  tylko w wirtualnym świecie
a czasem bliższy niż ludzie w realu 


 

dobrze ze Jesteś właśnie taki
że czasem krytykujesz jak trzeba
że czasem głaszczesz jak rozpadam się
że mimo wirtualności czasem pokazujesz mi jak realnie iść dalej
czasem się czuje czytając Twoje słowa tak malutka 
 zagubiona... wystraszona... nieporadna...
 Twoje słowa sprawiają że czuje się malutka jak robaczek
ale wiem ze mnie nie zdepczesz jesteś na to za dobry






 

8 komentarzy:

  1. Witaj ździebełko. Zazdroszczę temu, komu zadedykowałaś tą notkę. To, jest pewien rodzaj przekazu. Nie zawsze trzeba oczekiwać, czegoś za coś. Tak zupełnie zwyczajnie, można czuć do kogoś sympatię i obie strony, to rozumieją. A, zrozumienie, jest chyba właśnie tym czego wszyscy potrzebujemy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ździebełko. Cóż mam powiedzieć? Mogę, tylko tobie podziękować i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło tak na kimś polegać

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja to odbieram jako słowa o każdym komentującym, wnoszącym jakąś nową myśl do napisanego postu,, artykułu

    OdpowiedzUsuń
  6. .. jakże wspaniale jest mieć Kogoś, kto sprawia, iż jesteśmy szczęśliwi.. ;)

    - pozdrawiam serdecznie.. :)
    [szept-mgiełki]

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem ktoś po drugiej stronie monitora potrafi lepiej nas zrozumieć niż ci, którzy siedzą z nami przy jednym stole, może to sprawia ta otwartość na którą możemy odważyć się gdy w pewnym sensie jesteśmy anonimowi? może to sprawia odbieranie na tych samych emocjonalnych falach? zresztą gdyby było inaczej wystarczy wyciągnąć tylko wtyczkę, lub po prostu zamknąć kompa ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń