piątek, 23 lutego 2018

chora...

no i mnie dopadło
przeziębienie
choć drastyczne
bo na antybiotyku jestem
krtań zawalona głosu nie mam
kaszel okropny mało płuc nie wypluje
ale spokojnie już mi trochę lepiej
choć dziś z domu nie wyszłam
wiec jak to mówi mój syn" źle z tobą..."
no i musze przyznać  czułam się okropnie
przez ostanie dwa dni
ale  sa i dobre wieści
mój wynik na nieboraka jest dobry
wiec na kolejne pól roku mogę spać spokojnie
po wizycie u neurologa zapisałam się na rezonans
skierowanie pilne termin 10 lipca na NFZ
choć i tak myślę ze nie jest tragicznie
mąż kiedyś prywatnie czekał 5 miesięcy
wiec ja poczekam 4 i przeżyje


ostatnio trochę myślałam o swoim życiu i ludziach co mnie otaczają
zauważyłam ze niektórzy  nie dają siły nie leczą ran
ze są jak pijawki co wysysają ze mnie radość uśmiech chęć życia
rozmowy z nimi czynią dużo złego
czas odciąć się od tych ludzi








4 komentarze:

  1. zdrówka życzę,a ludzie są jacy są, najważniejsze to iść wytyczoną drogą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeziębienie to stan przejściowy, cieszę się z Tobą dobrymi wynikami, a jeszcze bardziej z tego, że zaczynasz patrzeć na siebie z innej strony. Pijawki mogą leczyć, o ile są umiejętnie dozowane. Wszystko jednak, jak sama zauważyłaś... w Twojej gestii.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie moje przeziębienie skończyło się wirusowym zapaleniem oskrzeli, cudeńko niewiarygodne, zmutowane z wirusa grypy, do leczenia paskudne, no ale siłą nas nie wezmą ;) aktualnie też mnie coś tam doskwiera, ale nie mam czasu się zastanawiać co to, jak będzie gorzej zaczne się martwić, a co do NFZ to ten no, operację kamieni na cito miałam wyznaczoną po 4 miesiacach oczekiwania, wizytę u specjalisty na cito mam może w styczniu 2019, a może w październiku, najwcześniej się dowiadywać za 3 miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chora, po antybiotyku, który miał mnie postawić na nogi, ale jakoś nie postawił... Zdrówka życzę

    nie odcinam się od takich ludzi, którzy mnie ranią
    daję im czas
    bo wiem, że każdy ma jakiś swój powód by być wrednym

    może i łatwiej będzie Ci bez tych ludzi
    ale ja jestem inna, ja tak nie potrafię
    Jakoś tak mam, że z każdym chcę w zgodzie żyć,
    nawet "po przejściach", po sytuacjach, które zadawały rany

    Dobrze, że nieborak Cię opuścił :)

    OdpowiedzUsuń