poniedziałek, 18 czerwca 2018

urlop

dlaczego ludzie myślą ze jak ktoś nie pracuje zawodowo
to nie należy mu się urlop
dlaczego myślą że mi się nie należy  odpoczynek od tego wszystkiego
smutne to i trochę przykre że uważają że nic mi się nie należy
i nie mam na myśli moich chłopaków bo oni nie maja nic przeciwko
ale spotkałam się z opiniami
" urlop to się należy tym co pracują "
"a od czego ty chcesz odpocząć jak nie pracujesz"
no ręce opadają
a ja na przekór i tak jadę na urlop
może nie na długi bo tydzień  może nie pod palmy
ale jadę w miejsca gdzie chcą bym przyjechała
gdzie cieszą się ze mnie zobaczą
jadę z kuzynka Renią wiele razy już jeździliśmy razem
zawsze się zgubiłyśmy ale do celu dotarliśmy
i chyba dobrze się podróżuje jej ze mną skoro kolejny raz ruszamy w Polskę
tradycyjnie jedziemy się wyciszyć do moich bliskich koleżanek do klasztory w Miedniewicach
tam w murach klasztornych odpocząć można i odciąć się od życia w biegu
przyda nam się to na pewno
a potem podejdziemy do Czarodzieja  do Łodzi
Czarodziej już zaplanował dla nas czas będzie intensywnie ale na pewno super
wiec w środę 6.30 ruszamy w drogę


7 komentarzy:

  1. Od wszystkiego należy się urlop, nawet od bliskich. Ludzkim gadaniem się nie przejmuj, bo ludzie Ci w życiu nie pomogą ani tego życia za Ciebie nie przeżyją. Zacznij opowiadać, że potrzebujesz pomocy - od razu zamilkną, bo dobrze się gada wtedy, gdy kogoś żółć zalewa z zazdrości, ale gdy trzeba do kogoś wyciągnąć rękę, to szybciutko znikają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpoczynek należy się każdemu. Bo każdy ma jakąś w życiu rolę, od której od czasu do czasu należy także odpocząć.

    W takim razie miłych wrażeń życzę. :)

    :) Czyli mniej więcej mamy podobnie w kwestii spędzania wolnych chwil teraz.

    Staram się wybierać najciekawsze mecze danego dnia, czasem jest tak, że nie oglądam wszystkich.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. urlop Ci się należy! jedź, wypoczywaj i baw się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..odpoczynek od codziennych obowiązków potrzebny jest każdemu człowiekowi..
    ..każdy z nas ma prawo odpocząć od pracy, czy to zawodowej i jak najbardziej domowej!

    ..życzę wspanialego urlopu, wracaj zadowolona i wypoczęta :)

    - pozdrawiam Cię najcieplej i najserdeczniej..

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedź i odpoczywaj. Ja też ten rok dał mi już mocno w kość

    OdpowiedzUsuń