środa, 4 lipca 2018

dumna....

były nerwy były stresy
ale udało się syn zdał maturę
jestem z niego dumna
wiem wiem pewnie to nic wielkiego
bo nie on pierwszy nie ostatni
ale dla mnie to naprawdę dużo
wiem ile nas kosztowała nerwów ta szkoła
i wiem ile przeszliśmy razem z synem
i opłacało się bo bez poprawek
zdał dwa lata temu egzaminy zawodowe a teraz maturę
jestem  niego dumna
matura była stresem dla niego ale i dla mnie
ale warto było do niej przystąpić  bo zdał
wielu się poddało nie podchodziło wcale
jak usłyszałam od jednych
a po co mi te nerwy i stres jak i tak nie zdam
niektórzy rodzie nie zachęcali dzieci by podchodzili do matury
ja byłam inna cały czas synowi powtarzałam żeby spróbował
mówiłam ze jak zda to super jak nie to tez świat się nie zawali
ale warto spróbować i syn spróbował
wspieraliśmy go i mówiliśmy ze nawet się nie uda to nic się nie stanie
ale nasz syn nam pokazał ze umie potrafi i zdał
i gdy odebrał świadectwo dojrzałości powiedział mi
-warto było spróbować cieszę się  że mnie namawiałaś i wspierałaś
i uwierzcie mi więcej nic mi nie trzeba  bo jego uśmiech mówił wszystko



3 komentarze:

  1. Tymczasem moja córka dwa tygodnie temu obroniła tytuł licencjata i przemy dalej - wszystkie matki uczących się dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. .. to wspaniale, że Syn zdał maturę!
    .. gratuluję Twojemu Synowi i bądź z Niego dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie gratulację dla Was wszystkich za te trudy związane z tym sukcesem.

    Pamiętam po sobie jak nie zdałem matury z matematyki, na początku załamałem się masakrycznie, jednak po jakimś czasie postanowiłem podejść do poprawki. Przygotowałem się i zdałem. Dlatego zawsze warto próbować takich rzeczy, mimo zniechęcenia czy stresu.

    Ważne jest jednak to, by zachować umiar w imprezowaniu. A szczególnie z alkoholem już.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń