poniedziałek, 28 lutego 2022

jeden za mną

Uczę się twardo się uczę jeździć
Zdałam już egzamin teoretyczny 
Za pierwszym razem i tylko jeden błąd miałam
Oczywiście poległam na pytaniu czy zachować szczególną ostrożność czy tylko ostrożność
Oczywiście ja jak widzę przystanek nie daleko przejście
To odrazy szczególna ostrożność 
I tak zaznaczyłam a wystarczy tylko ostrożność
Ale mogłam taki mały błąd zrobić
A jeśli chodzi o jazdy no cóż bywa różnie
I daje sobie 10 poprawek jak nie uda mi się wtedy będę płakać
Zostało mi 12 h jeszcze jazdy i tedy zacznie się nerwówka że zdaniem praktyki
Ale kiedyś się uda nie ja pierwsza nie ostatnia

5 komentarzy:

  1. Brawo Ty, ale swoją drogą , jaka jest różnica między ostrożnością, a szczególną jej odmianą?
    Zdasz, na bank!

    OdpowiedzUsuń
  2. no przecież że zdasz, bo co masz nie zdać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam ale nie komentuję, jakoś nie mam ostatnio pomysłów i chęci do pisania.

    Gratuluję w takim razie. Ja na razie nie myślę o prawie jazdy, nie ciągnie mnie zupełnie. Może za jakiś czas.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dobrego zdania o teorii. -_- Praktykę za to lubiłam, nauczenie się poruszania tym urządzeniem, sprawia mi dużo frajdy po dziś dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. zapomniałam dodać, zmieniłam adres pisania, kliknij na nick (ambasada).

      Usuń