piątek, 18 września 2015

mgła



niby wiem co jest za oknem
 niby znam ten widok i te budynki  drzewa i kwiaty
a jednak  było tak  tajemniczo
  tak inaczej  
trochę ponuro i strasznie
a to tylko magla przywitała nas wczoraj o poranku
we wtorek odbył się ostatni „zlot czarownic „
na mojej działce w tym roku
pogoda już pewnie nie dopisze żeby spędzić  cza przy grillu
 i na pogaduchach z dziewczynami na działce
ale myślę ze wykorzystałam w tym roku na maksa pogodę
dziś u mnie wieje mało  łba nie urwie i pochmurno
 po wczorajszym upale drastyczna zmiana
ale nie narzekam cieszy mnie to
mój organizm jest nie przyzwyczajony do temperatury 30 stopni we wrześniu
wole już chłód  i nawet wiatr po prostu jesień niech będzie jesienią a nie latem



miłość jest wędrówką
po drogach czyjegoś serca

trzeba jednak uważać
aby się nie zgubić



R. Damian Castor

http://darkstreet21.jimdo.com/

6 komentarzy:

  1. Przydałby mi się taki "zlot", oj bardzo. Ale niestety - wszyscy tacy zabiegani, rozrywani, zapracowani. Ech.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgła jest ciekawym i pięknym zjawiskiem. Ma w sobie tą lekką tunę tajemniczości zwłaszcza jak taka na prawdę gęsta.

    Też mam już dość tych upałów, choć 2 dni temu wykorzystałam tą ładną pogodę aby sobie pobiegać ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi także ochłodzenie nie jest straszne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ździebełko. Jeszcze tylko dwie pory roku i znów będzie pięknie. Chociaż te, które są przed nami, również to piękno potrafią ukazać na swój jedyny, nie jednokrotnie zadziwiający nas sposób. Przy okazji podam tobie, mój nowy adres bloga. http://pkotwica.blogspot.com/ Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Kochana :)
    Odnalazłam Cię :*
    Mi też to gorąco bardzo dokuczalo. Niech bedzie chłodniej ale tez znowu niech nie pada deszcz za dużo.
    Od 3 lat mam bzika na punkcie kwiatów. W nowym domu mam zamiar dużo mieć kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  6. jesienno-zimowo-wiosenne chłody w Polsce są dość uciążliwe, dlatego ja wolę nie narzekać na ciepełko, nawet te 30 stopni, tylko cieszyć się,póki w ogóle jest :)
    idzie jesień, nieubłaganie...
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń