piątek, 9 października 2015

chora



zbierałam się od kilku dni by  coś
napisać ale jakoś tak zawsze coś wypadało
łapałam tak uparcie słoneczne dni
ze teraz jestem na dwóch antybiotykach
no ale od początku
jakoś od września ciągle chrychałam kaszlałam a to się smarkałam
leczyłam się dzielnie tym co w aptekach jest
 i tym co natura dala
ale niestety  poddałam się
a raczej chłopacy mnie wygonili do lekarza
lekarz osłuchał długo zajrzał tu i tam
no i mam zapalanie płuc
mam dwa antybiotyki no i trawka leży w łóżeczku
chłopcy dbają o mnie synek kolacje robił mąż śniadanko
no to stanę na nogi szybko


mężuś kupił mi ptasie mleczko może ktoś się skusi do kawki:)

9 komentarzy:

  1. zdrówka życzę...kusicielko, chętnie to ptasie alem wczoraj obiecała że słodyczy nic....

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka niestety teraz pora ,że wszelkie paskudztwa nas dopadają.Zdróweczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaa, ptasie mleczko to ten drugi "antybiotyk"? ;-)))))))))))))))))))
    Pozdrawiam bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja pierdzielę masakralne choróbsko......zdrowiej szybko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do zdrowia. Bo zapalenie płuc to już zupełna kurczkowość.

    Taka to już ta jesień jest zadumana u nas. Nawet jak Słońce jest to nie zawsze coś daje.

    Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaryzykuję i pochwale się, że nie pamiętam kiedy ostatnio byłam chora :P (mam nadzieje, że nie wywołam wilka z lasu). Kuruj się tam ;)
    Pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ździebełko. Dołączam do ciebie, będzie nam raźniej. Ździebełka nie lubią chłodu ale kotwice powinny być przyzwyczajone, jednak nie. Przykro mi ze chorujesz, więc żeby mi nie było przykro, szybko wracaj do zdrówka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://szafirek66.blog.pl/ witaj przyszłam zostawić ślad gdzie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla zdrówka podły okres się zaczął. I ja dołączyłam do grona 'zasmarkańców'. Trzymaj się dzielnie, dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń