poniedziałek, 4 stycznia 2016

Nowy Rok....



no i mamy Nowy Rok
dla mnie nic się nie zmieniło
żadnych podsumowań nie robiłam
choć może warto by było
no ale to nie mój zwyczaj
postanowień jako takich nie robiłam
no cóż nie moje klimaty
no może tylko moim chłopkom ograniczyłam rozrzutność
każdemu zakupiłam skarbonkę
a co niech uczą się oszczędzać i mały i duży
no i żeby nie było ze tylko ich uczę oszczędności i rozwag w wydawaniu
sama  już od kilku lat mam skarbonkę
 co roku na koniec roku ją  rozbijam i mam na swoje  całkiem spore przyjemności  
życie mnie nigdy nie rozpieszczało
nauczyłam się szanować każdy grosz 
mimo że teraz nie mogę narzekać na zła sytuacje finansową
to stare nawyki zostały i rozwaga w wydawaniu

w tym roku pierwszy raz byłam na sylwestra poza domem
co prawda na domówce ale  muszę przyznać  wybawiłam się
były śpiewy były tańce  oj fajnie było
i głośne sto lat mi zaśpiewali wraz z Nowym Rokiem
bo mam tego pecha że w Nowy Rok mam urodziny
nie powiem miło mi było że co niektórzy pamiętali
o rok starsza nadal się uśmiecham i  ciesze życiem jak umiem 

11 komentarzy:

  1. To serdeczne życzenia urodzinowe składam :) najstarsza w klasie byłaś :) mam koleżankę, która urodziła się 31 grudnia. Była najmłodsza w klasie :) pozdrawiam i życzę samych pogodnych dni w nadchodzącym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ździebełko. Sto lat, sto lat i jeszcze więcej a tak przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku:) Uśmiechaj się, jak najczęściej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ździebełko. Sto lat, sto lat i jeszcze więcej a tak przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku:) Uśmiechaj się, jak najczęściej. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego urodzinowo i noworocznie:)

    Oszczędzanie-mądra rzecz bo 'kto oszczędza, ten ma':)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urodziny!W takim razie z lekka spóźnione wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. To pięknie obchodzić urodziny w tak miłym i licznym gronie! Wszystkiego dobrego!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mysle ,ze milo jest urodzic sie w Sylwestra
    wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz wszystkiego co najpiekniejsze na kazdy dzien nowego roku
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  9. .. w Nowym Roku życze Tobie wszystkiego co Najlepsze, zdrówka, radości i każdego dnia cudownych chwil szczęścia.. :)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    [szept mgiełki]

    OdpowiedzUsuń
  10. Podwójnie życzę więc...z okazji Urodzin i Nowego Roku NAJLEPSZEGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i serdeczne Sto lat - urodzinowe

    OdpowiedzUsuń