środa, 27 stycznia 2016

stalking



ktoś widzi we mnie  wyrafinowana sukę
co  nie ugina się  co jest twarda i nie ruszają ja męskie łzy
choć to są chyba  bardziej łzy szczeniaka
psychopaty człowieka co nie rozumie ze nie chcę go znać
zawsze byłam wredna nie bijam się jak chorągiewka na wietrze
jak mowie nie to nie
a tym bardziej  jeśli zachowanie kogoś  podchodzi już po stalking
dla mnie jest sprawa jasna
nie odpowiada mi kogoś zachowanie 
nie podoba  mi się jego podejście do świata i życia
to  trzymam się zdała od takiej osoby
i nie ruszają mnie słowa ale się „zakochałem w tobie kobieto”
ja mam już swoja miłość i nikomu nie dałam żadnej nadziei
i mam gdzieś czyjeś uczucie
wybaczcie za słowa i podejście  
ale jak się dostaje po 150 sms dziennie to  jest to męczące
i nie wszystkie są miłe i eleganckie niektóre są  wręcz  obrzydliwe i wulgarne
nie odpisuje bo to sensu nie mam 
ja nie chcę mieć nic wspólnego  z człowiekiem
zablokowałam numer niestety smsów nie  dało się
jestem zmęczona  psychicznie
ten człowiek nie rozumie  ze nie chcę go znać



a z dobrych i pozytywnych wieści  mój syn pozytywnie zaliczył  półrocze
i na ostatniej wywiadówce  Pani od matematyki go pochwaliła
po tym co przeszliśmy w zeszłym roku to  w tym jest cudnie
jestem dumna z mego syna  

9 komentarzy:

  1. Może jak sytuacja będzie się powtarzać warto pomyśleć o zgłoszeniu sprawy gdzie trzeba? Bo może wtedy ta osoba zrozumie co i jak, że to co robi jest absolutnie nie dopuszczalne. Tak mi się wydaje.

    W takim razie gratulacje dla syna. Wiem co to znaczy problem z matematyką, w liceum byłem w jednym semestrze zagrożony z matematyki i ledwo się wybroniłem. A potem to już ledwo, ledwo było.

    Otóż to. Na razie temat działki zamknięty.

    Yerba Mate polecam, choć gorzki smak może Cię nieco zniechęcać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś pójść na policję
      tylko tak się od tego człowieka uwolnisz
      Nie kasuj smsów
      są dowodem w sprawie
      Miałam kiedyś stalkera
      policja się nim zajęła

      Usuń
  2. Zgadzam się z przedmówcami, takie coś jest karalne. Idiota zawsze zostanie idiotą, mnie by na takie zachowanie nie pozwalał honor i szacunek do osoby, której deklaruję uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj ździebełko. Podzielam wszystkie dotychczasowe opinie. Wiem, że to będzie trudne, ale to jest chyba najlepsze wyjście, czyli zgłoszenie tego. Dotychczas były to smsy, ale nie wiesz co będzie dalej. Gratulacje dla syna, matematyka koszmar. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh no widzisz jacy są ludzie :/ choć jak to się mówi? "Są ludzie i taborety, ale żeby się klamką urodzić to już lekka przesada" :) oby się w końcu odczepił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. sam z siebie się nie odczepi, to jest jak choroba... by jego choroba nie wykończyła ciebie, trzeba to przerwać, bez policji się nie obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. sam z siebie się nie odczepi, to jest jak choroba... by jego choroba nie wykończyła ciebie, trzeba to przerwać, bez policji się nie obejdzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmień numer telefonu. Niestety smsy nie są dowodem dla policji .

    OdpowiedzUsuń