poniedziałek, 29 lutego 2016

tak jakoś



spakowałeś plecak  dałeś buziaka i wyszedłeś
przecież nie raz się żegnaliśmy
od ponad 4 lat  co poniedziałek
nie raz wyjeżdżałeś na poligony czy misje
rozłąka krótsza  lub dłuższa   ale to było zawsze
wiedziałam co biorę wiedziałam ze żołnierz tak ma
ze czasem go nie ma kilka tygodni miesięcy
to czemu dziś mi trudniej
czemu myśl ze wrócisz za 3 tygodnie tak boli
starzeje się …
może boje się …

na pewno to dla mnie nie normalne jest 
czy na to jest lekarstwo...?
 


6 komentarzy:

  1. nie wiem jak to jest.

    o mnie nikt nigdy się nie troszczył n8ikt nigdy za mną nie tęsnkił. nie znam tego uczucioa. A Gady jeszcze zbyt małe znikają tylko na parę godzin w przedszkolu. więc nie tęsknię aż tak.


    nigdy nie zaznałam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. w prawdziwej miłości już tak jest....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tęsknota to dziwna rzecz. Ale można sobie powiedzieć, że dopiero kiedy zaczynamy tęsknić, zdajemy sobie sprawę, że nam zależy...

    OdpowiedzUsuń
  4. ten strach to...miłość:)

    https://www.youtube.com/watch?v=X_Ufi6hVE7k

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne lekarstwo.. żeby przestał wyjeżdżać! Pewnie..jeszcze trochę?
    loonei.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. to po prostu miłość otulona tęsknotą :)

    OdpowiedzUsuń