niedziela, 17 kwietnia 2016

ja zła



Tak bardzo się cieszyłam że jesteś
Ze znowu będę mogła  oderwać myśli
Ze znowu ukojenie znajdę przed szklanym ekranem
I głupia gra słów nieporozumienie
I zostałam sama ze łzami w oczach
Głupia jestem naiwna a może zagubiona
Grom jeden wie 
Ja wiem co czuje  i wiem że mi źle tu samej
Czuje jak słona łza płynie po lewym policzku
Toczy się  a za nią kolejne
Kurczę nie chciałam nikogo zranić
Przepraszam że pojawiłam się w Twoim życiu    

godzina 19.05

a jednak wróciłeś i nie lepiej tak 
 nerw jest złym doradca
wiesz to ja i ty 
nie warto 
bo to boli
i mnie 
i ciebie  


ja zła  ale nie  ma idealnych ludzi ...

7 komentarzy:

  1. Smutek w każdym słowie.... a jak już wiemy słowa mają moc, mogą uszczęśliwiać, mogą ranić, mogą wywołać nieporozumienie i mogą opisać ogrom smutku tak jak u ciebie. Ściskam serdecznie, uśmiech posyłam i przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze... tak smutno jest gdy z tego kompotu, w który się wpadło tej przysłowiowej śliwce- robi się bigos ;(

      Usuń
  2. nie smutaj... życie jest zbyt kruche i zbyt krótkie, żeby je marnować na głupie nieporozumienia po drugiej stronie ekranu... a kamyka oczywiście przywiozę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja Ci powiem ,że nie warto żyć marzeniami i podsycać wyobrażnię.To są tylko kręgi na wodzie i litery na lotnym piasku ..
    Ale ,oczywiście ,Ty wybierasz....

    OdpowiedzUsuń
  4. nic się nie martw przecież to tylko szklany ekran;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bywa, że smutek jest wszechobecny. To on może być sprawcą niedomówień i konfliktu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. najgorsze są te niedomówienia... częściej zdarzają się przy słowie pisanym, ale jak mówisz są też możliwe przy szklanym ekranie
    warto się zastanowić nad wrażliwością tej drugiej osoby...

    OdpowiedzUsuń