poniedziałek, 18 kwietnia 2016

ja zła oj tak...:)



mówiłeś  miej o sobie dobre zdanie
powtarzałeś jesteś wartościowa  osoba
I co  i za przeproszenie du…
bo jeśli tak ma wyglądać ta znajomość to wybacz ja wysiadam
nie pozwolę ci żebyś  wzbudzała u mnie poczucie winy
nie pozwolę siebie deptać
nie będę znosiła twoich fochów
kim ty jesteś  by ciągle się złościć bez powodu na mnie
nie pozwolę tak się traktować
zła.. może i zła jestem ale znam swoja wartość
i nie pozwolę byś tak mnie traktował
nie będę przepraszała bo winy tu mojej nie ma
i skomlała wróć… odezwij się…
nie chcesz to nie… 
mam swoja godność   
i nie napisze  pierwsza


pod poprzednia notka znalazłam wiele  bardzo mnie motywujących  komentarzy 
za co jestem Wam ogromnie wdzięczna
dzięki Wam wiem że nie warto  jeśli komuś nie zależny...

12 komentarzy:

  1. Nie trać swojego czasu dla kogoś kto nie chce poświęcić nawt chwili dla Ciebie.
    Faceci sa prości. Serio.
    Gdyby chce poklikac-pisze
    Gdy chce uslyszec-dzwoni
    Gdy chce zobaczyc-jest
    Gdy kocha-czujesz to.
    Życzę siły samozaparcia i całej reszty 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie trać swojego czasu dla kogoś kto nie chce poświęcić nawt chwili dla Ciebie.
    Faceci sa prości. Serio.
    Gdyby chce poklikac-pisze
    Gdy chce uslyszec-dzwoni
    Gdy chce zobaczyc-jest
    Gdy kocha-czujesz to.
    Życzę siły samozaparcia i całej reszty 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie masz rację, jeśli w relacje jakąś wdzierają się takie sytuacje to chyba faktycznie lepiej ją zakończyć.

    Rower to dobra rzecz na różne sytuacje według mnie. Sam ostatnio wyjeździłem swoje jakieś tam problemy można rzec.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. a tylko się złam, to osobiście ci tym kamykiem dla Ciebie przywale ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty znasz swoją wartość, on? dopiero musi ją poznać...
    dystans? mnie zajęło 4 lata, ale teraz z jaśniejszym okiem patrzę na wszystko :) czego i tobie życzę :)... oczywiście nie tych 4 lat, ale tego dystansu do całej sytuacji :)
    aaaa, i nie czarowałam, tańczyłam tylko z trollami wkoło ogniska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś osobą wartościową i znasz swoje zalety! I tego przestrzegaj.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama wiem jak trudno jest w takich przypadkach...Kiedy umysł i rozum mówi jedno, a serce(?) nadzieja(?) co innego... Chciałabym tak wtedy umieć przekonać siebie samą, postanowić i tego mieć siłę się tego trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi człowiek jest tylko drugim człowiekiem. Może trochę pochopne zdanie, jednak jeśli ktoś zna swoją wartość, nie powinien pozwolić, żeby ktokolwiek go poniżał i sprawiał, żeby ta osoba czuła się w jakikolwiek sposób źle, bo nikt na to nie zasługuje

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za życzenia :)... i niech się spełnią ;),

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ździebełko. Nie wiem, ale złość nigdy niczego dobrego nie przynosi. Nie znam twojego problemu, przyczyny dlaczego jest tak, a nie inaczej między wami. Tylko proszę postaraj się pamiętać, że osądzać jest niezwykle łatwo. Jeśli, nie zna się przyczyn takiego, czy też innego kogoś postępowania. To, co dziś wydaje się nam oczywistością. Jutro, może być tego całkowitym zaprzeczeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. .. powiem swoje skromne zdanie, wiadomo iż nikt nie może 'wejść' w nasze myśli i odczucia, tak samo jest odwrotnie..
    .. trochę szkoda, że nie da się tak po prostu prześwietlić rtg.. ;)
    .. ale naprawdę bardzo trudno jest cokolwiek powiedzieć i jaka by nie była to sytuacja, nawet znając szczegóły będą to tylko domysły i gdybanie.. najlepiej wyjaśnić sobie wszystko ale pewnie nie zawsze jest to możliwe.. czy Ty jesteś zła? - nie sądzę.. ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdarzają się ludzie, którzy obrażają się z byle powodu, trzeba się z nimi obchodzić jak z jajkiem. Uwielbiają doprowadzać do sytuacji kiedy masz wszystkiego dosyć. Czy należy zerwać taką znajomość? Jedni powiedzą daj sobie spokój, nie warto... Ale ja powiem, że warto w człowieku dostrzec człowieka...

    OdpowiedzUsuń