poniedziałek, 26 września 2016

ostatni tydzień września

jest lepiej
noc potrafi dać ukojenie choćby małe
dni są  moje tylko moje
ja jestem ich panią i władcą
kilka dni temu odwiedziłam cmentarz
potrzebowałam tej chwili dla siebie
tej mojej zadumy

20. 09.16
zawsze tu wiało zawsze był przenikliwy wiatr
ale nie dziś
dziś mimo że wszędzie wiało tu było spokojnie
ucichł wiar nawet niemrawe słonce wyszło
tylko zimna była  płyta grobu
szukałam ukojenia...
pytałam...czekałam...
i po chwili poczułam ciepło dostrzegłam słonce i cisze
poczułam promienie słońca na twarzy
gdzieś w środku poczułam spokój
w kąciku oka urodziła się łza
niepewna słaba drobna
pozwoliłam jej żyć na policzku
nie pozwoliłam jej umrzeć na zimnej płycie grobu ojca
umarła na mej dłoni
nie chciałam płakać ja tylko szukałam odpowiedzi
czy dostałam...
tak...nic nie dzieje się bez przyczyny
a on z góry patrzy i wie ze dam radę
bo silna jestem wierzy we mnie
a jak nawet  upadnę jak nawet  zwątpię
to postawie ludzi na mej drodze co dadzą siłę
co pomogą iść dalej



mam w życiu wielkie szczęście że  mam przyjaciół
szczerych prawdziwych przyjaciół
a Czarodziej jest niesamowity potrafi dać siłę
mimo setek kilometrów wiem że jest o każdej porze nocy i dnia
i ta świadomość potrafi działać cuda



5 komentarzy:

  1. sami na tym wiecie,bylibyśmy tylko kolejnym ziarenkiem piasku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że masz Czarodzieja, który jest o każdej porze dnia i nocy, zawsze...

    Lubię cmentarze nocą...
    Mam czas dla najbliższych
    na powitanie zamiast uścisku słowa modlitwy...
    A na do widzenia zapalam znicze...
    Światło

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobrze mieć takiego czarodzieja

    OdpowiedzUsuń
  4. magia w życiu jest ważna, dobrze masz Czarodzieja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ździebełko. Czyżby jesienno zimowa chandra? Cały czas jest jeszcze słońce, cały czas jest jeszcze ciepełko, cały czas jest jeszcze kolorowo. Nie smuć się. Czarodziej potrafi sprowadzić uśmiech na twej buzi, podziękuj mu ode mnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń