piątek, 30 września 2016

ostatni września

rozpieszcza nas jesień oj rozpieszcza
słoneczko ciepełko żyć nie umierać
sypiam już lepiej  koszmary gdzieś powiał wiatr
a we mnie nowa energia weszła
poszalałam na zakupach ogrodniczych ostatnio
no i już nowe róże rosną i wiosną  pięknej będzie
do tego ogarnęłam grządkę kwiatową a bo już cos przekwitło
a to przesadzi a to dosadzić trzeba było
oj odpoczywam na mym raju  nawet jak się napracuje
po za tym  syn się przeziębił
miał katar no i mało nie umarł jak typowy facet
leżał plackiem husteczki hurtowo zużywał
ale dobra informacja żyje i ma się już dużo lepiej
nawet podjął męska decyzje ze idzie na prawo jazdy
no wiec lekarza zaliczyliśmy 4 h czekaliśmy w kolejce
bo u nas jeden tylko wydaje takie tylko świstki
wizyta trwała góra 5 minut  o 200zł lżejsza jestem
teraz fotograf fotkę strzelić trzeba i telekomutacje zaliczyć
no i potem już tylko zapisanie się w wybranym ośrodku szkoleniowym
no mam nadzieje ze podejdzie do tego poważnie i  będzie się uczył
ja finansowo go wesprę ale nie nauczę się za niego to już w jego rękach






ważka jest płochliwa ale ta się mnie wcale nie bała  i śliczne oczka miała

9 komentarzy:

  1. Piękną ciepłą jesień mamy tego roku
    Jeszcze drzewa nie obsypały się pięknymi barwami
    ale przyjdzie na to czas
    Synowi będzie zależało, każdy chce mieć prawko w kieszeni
    :)

    Ja dziś robiłam fotę pająkowi :)
    ważki nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ździebełko. Nie wiedzieć czemu, zawsze kwiaty porównuje się do kobiet a nie mężczyzn:) Dobrze nie oszukujmy się, po prostu są piękne i to wszystko. Narzekasz na wagę, to chyba za 200 zł warto być lżejszą:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ..pogoda śliczna, jest ciepło i pięknie.. wspaniale, że lepiej sypiasz i dobrze sie czujesz :)
    ..zazwyczaj większośc mężczyzn 'umiera' mając katar ;)
    ..a skoro syn chce zdać prawko, to pewnie wytrwa w swoim postanowieniu..
    ..bardzo ładne zdjęcie ważki.. :)

    - pozdrawiam ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważka bardzo fotogeniczna! Dobrze, że już wszyscy zdrowi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważka bardzo fotogeniczna! Dobrze, że już wszyscy zdrowi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. i niech piękna jesień trwa jak najdłużej....

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam kckujki za prawko syna. łączę się z nim w bólu;)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda z konca września mogłaby wrocić...
    Za rok i mnie czekają zmagania syna z prawkiem... oby wdał się w tym względzie w łojca,a nie we mnie... :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Tek jesieni wrześniowej w Polsce bardzo bym wam zazdrościła, gdyby nie to, że pogoda w Norwegii zwariowała i większą połowę września mieliśmy upały, takie lato po lecie którego tutaj nie było ;).
    U mnie na tarasie też jesiennie, wrzosy przejęły władanie nad donicami i skrzynkami. Pięknie jest, chociaż niestety już zimno, ale przez okno oczy cieszą swymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń