piątek, 4 listopada 2016

18 lat

18 lat temu zostałam matką
18lat temu stałam się odpowiedzialna za małego człowieka
czasem było ciężko czasem były nieprzespane noce
nerwowe dni zatroskane gdy był chory
ale były dni pełne radości pełne uśmiechu i dumy
dziś mój syn stał się dorosłym mądrym człowiekiem
niby skończenie 18 lat nie czyni człowieka dorosłym tylko pełnoletnim
mój syn wiele razy okazał się dorosły w swoim zachowaniu
choć ma jeszcze szczeniackie zachowanie i ma do tego prawo
jestem bardzo dumna z mojego syna
jest moim największym skarbem





7 komentarzy:

  1. gratuluję dumnej mamie....moja wnuczka ma też 18 i też jestem z niej dumna...musiałam się pochwalić sorry

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wspaniałego syna!
    Wszystkiego najlepszego dla niego

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne życzenia dla jubilat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! I najserdecZniejsze życzenia dla Syna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla syna!!!! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń