piątek, 13 stycznia 2017

bogata

każdego wieczora zwijam się w kłębek
nakrywam kołdrą i marze o śnie
on przychodzi... tylko zawsze nad ranem
tysiące myśli... pytań bez odpowiedzi
rano mam ochotę  udusić budzik
ale staram się funkcjonować
żyć normalnie... doceniać chwile
czasem się nawet uśmiecham
bo przecież nie mogę się poddać


uświadomiłam sobie też że jestem bardzo bogata
nie chodzi mi o pieniądze i rzeczy materialne
bo to wszystko do nabycia
o zdrowi jak widać tez nie mogę tego powiedzieć
bo troszkę zaszwankowało wiec w to bogata nie jestem
ale jestem bogata w przyjaciół
w dobrych ludzi obok siebie
bo nic tak siły nie daje niż dobre słowo drugiego człowieka
bo nic tak nie stawia do pionu jak rozmowa
bo nic tak nie daje wiary jak wiara człowieka w drugiego człowieka
wiec jestem bogaczką jak mało kto
bo wierzą we mnie inni nawet jak ja sama przestaje wierzyć w siebie
bo mam z kim porozmawiać o każdej porze nocy i dnia
i są ludzie co maja dla mnie dobre słowo i uśmiech


10 komentarzy:

  1. no to łap coś jeszcze! będziesz bogatsza ;) http://www.temysli.pl/upload/images/large/2014/06/0_0_0_658038624.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Ciebie na liście osób, które odwiedzam; spodobał mi się pierwszy wpis jaki u Ciebie przeczytałam; pomyślałam wówczas: "to jest dziewczyna, która nie płacze nad sobą i jest przykładem dla tych co to mają dobrze, ale ciągle nad czymś ubolewają!" Wiem, że myślisz, że czasem spać nie możesz, bo tak całkiem wymazać się tego nie da, ale dodajesz sobie sama odwagi a to już jest wielka rzecz. Będę tutaj, chociaż znamy się tylko ot tak, z blogasków... i będę trzymała kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż pewnie jakbym przysiadł to bym nasmarował od groma notek o polityce. Tylko są co najmniej dwie kwestie. Po pierwsze sam bym na początku padł, gdybym miał opisywać każde potknięcie polityków tej czy drugiej strony. Po drugie kto chciałby się epatować tym tematem, skoro w TV jest tego po kokardę? Dlatego wybieram ogólniejsze tematy.

    I to jest moim zdaniem to. Jak czujesz już, że to właściwy tor, to i tę stację zobaczysz niebawem. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..Jesteś Wspaniałą Kobietą i posiadasz ogromną wiarę i siłę!
    .. potrafisz doceniać to co masz i cieszyć się z małych rzeczy
    i to jest cudowne!

    ..pamiętam kiedyś napisałam wiersz, w którym było zdanie "..potrafię cieszyć się z niczego..'', ktoś mi napisał w komentarzu : jak moża się z niczego cieszyć?.. odpowiedziałam, że można i trzeba, bez wzgledu na wszystko starać się uśmiechnąć i ciągle, iść w stronę słońca.. ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętaj że masz nadzieję ze skrzydłami które porusza Twoja wiara....one obie razem czynią cuda....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie. Wierzę, że dasz radę i będzie wszystko dobrze. Jesteś dzielną kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  7. pozdrawiam Bogaczko;) super postawa. mimo wszystko trzeba doceniać to co isę ma;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Można mieć wszystko, ale jeśliby się tego nie doceniało, to jakby się nie mało nic! Przytulam :)
    loonei

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie być tak bogatym jak TY
    :)))

    Zawsze powtarzam, że potrzebuję Ludzi jak powietrza
    Oddychaj pełną piersią kochana! Masz tych ludzi przy sobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszy plaster na życie? dobry przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń