poniedziałek, 30 stycznia 2017

dzień przed...

zaczęłam dzień
wczoraj troszkę się spakowałam dziś dokończę
a jutro  zgłoszę się do szpitala
staram się nie myśleć  po prostu chcę mieć to za sobą
ostatnie dni były pełne wrażeń
co prawda miałam oddziała wewnętrzy w domu
bo chłopaki mi się rozchorowały
wiec trzymałam się na uboczu tylko leki podawałam
sama witaminki zjadałam i są efekty
oni kichają  nosami ciągają
a ja zdrowa jak ryba grypa mnie nie dopadła
starałam sie zajmować sobie dni
zrobiłam zakupy chłopakom co by nie zginęli gdy mnie nie będzie
dla siebie kupiłam kolorowankę dla dorosłych
no jak kolorowanka to i kredki trza było kupić
bo syn w takim wieku ze kredek brak u nas
kupiłam tez temperówkę by kredeczki ładnie temperować
i mimo że zostałam wyśmiana przez syna że cofam się w rozwoju
to mogę powiedzieć  działa takie kolorowanie antystresowo
po prostu inny świat  potrafiłam się wyłączyć
myślałam ze cierpliwości nie będę miała do tych malutkich elementów
ale jednak mam i to sporo tej cierpliwości
choć dziś pewnie nie będę w stanie się skupić
strach zamienił się w niecierpliwość chciała bym mieć już to za sobą

nie żegnam się bo to było by takie jak bym nie zamierzała wracać
a ja chcę wrócić tu do Was i do mojego życia
jest jeszcze tyle do zrobienia
jest  tyle do wyjaśnienie
ma odłożone ważne rozmowy
są zaplanowane kawki i spotkania
wiec idę się naprawić i wrócę za jakiś czas
wierze ze wrócę pełna życia i uśmiechu
wiec Kochani trzymać kciuki





11 komentarzy:

  1. Wracaj tak szybko jak to będzie możliwe, trzymam kciuki i czekam na Twój powrót.......

    OdpowiedzUsuń
  2. jasne, że trzymam kciuki! i wiem, że wszystko będzie dobrze bo jesteś silna nawet jeśli zdarza Ci się pochlipać w poduszkę...
    Wracaj kochana szybciutko z dobrymi wieściami:) czekamy tu na Cię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrócisz Trawko ,szybciej niż myślisz.Już za kilka dni będziesz z powrotem.Czekam na Ciebie i na dobre wieści.
    Serdecznie przytulam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulam... mocno... Wszystko będzie dobrze, zobaczysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już się naprawisz to zima jeszcze będzie trwała więc zapraszam serdecznie :) trzymam kciuki bardzo mocno! I przesyłam pozytywne myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jestem przy Tobie
    Otaczam Cię pozytywną energią, dobrymi myślami
    Mocno trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrócisz tu - jak mówią słowa słynnej piosenki... na pewno zdrowsza, już bez strachu, z uśmiechem na ustach. Z czasem pomyślisz sobie: i niepotrzebne aż tak się bałam! Będzie dobrze, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajrzałam do Ciebie przypadkowo i będę zaglądać. Trzeba myć zawsze dobrej myśli. Złe myśli nic dobrego nie przynoszą za to dobre dużo mogą zmienić. Życzę zdrowia do szybkiego powrotu do pisania bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś powiedział kiedyś ,,Im strach jest większy, tym potem ulga przyjemniejsza,,. I tego Ci życzę tej ulgi, poczucia, że już jest po wszystkim, a diabeł nie taki straszny jak go malują, lub jak sobie go sami wyobrażamy. Trzymaj się tam dzielnie i z uśmiechem na twarzy, trzymam kciuki i wirtualnie przytulam.
    A kolorowanka pomaga. Ja kupiłam tutaj w Norwegii 2 lata temu. Wycisza bardzo. Nie skończyłam jej, pomogła... czeka na kiedyś tam, gdy znów będzie potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  10. ..cały czas jestem z Tobą myślami i czekam na Twój powrót..
    wracaj szybko do zdrowia, trzymam kciuki i przytulam mocno :*

    - zostawiam tęczowe kropelki z pozytywną energią..

    OdpowiedzUsuń