poniedziałek, 29 maja 2017

cisza...

było w biegu  ciągle intensywnie i do przodu
a dziś... dziś nastała cisza tak moja cisza
telefon milczy i w domu spokojniej
na działce tylko ja i moje rośliny
dobrze mi z ta ciszą
wiat porusza kwiatami co pną się ku górze do słońca
drzewa bujają się leniwie w jego podmuchu
tak wiatr ma swoja moc daje tak wiele
i wytchnienie  w upalne dni i niszczyć potrafi
jego siły nikt nie okiełzna nie zatrzyma
kocham wiatr może dlatego ze jest tak nieprzewidywalny
może dlatego ze nikt go nie ujarzmił
wiatr jego siła i moc...


ja człowiek uzależniony od kwiatów mam zakaz ich kupowania
mąż wyraził zgode tylko na mięte
i na to dostałam oficjalne pozwolenie
a ze moja mieścina to dziura i tylko mięta cytrynową i pieprzową jest
to od czego net jest i kupiłam mięty różne rodzaje
-truskawkowa
-jabłkowa
-imbirowa
-wiśniowa
-czekoladowa
-waniliowa
-ananasowa
-pomarańczowa
i tylko czekać aż przyjdą moje cudeńka



3 komentarze:

  1. zakaz kupowania kwiatków?;)))

    hehe....oprzecie i tak wiadomo że kupisz;P;P;P;P zakazy zawsze można łamać;P;P;P;P nooo może nie wszystkie ale niektore to nawet trzeba.


    jak nie można ale bardzo się chce to można.


    u mnie jedynym ograniczeniem są finanse

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie przechytrzyłaś męża z tymi miętami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, że jest tyle odmian mięty. Ciekawe.

    A my jak na razie jesteśmy na etapie myślenia o sprzedaży działki. Za wiele już na niej roboty, a do tego pojawiają się nowe utrudniające przebywanie tam sytuacje. Ale na razie jeszcze korzystamy z tej możliwości spędzania wolnego czasu.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń