wtorek, 10 października 2017

wtorek

wiele kontrowersji wywołuje mój tatuaż
choć tego się spodziewałam po  niektórych
bo nie każdy musi to rozumieć
nie każdy musi to akceptować
ale czy ma prawdo mówić jak moja matka
pojechałam w czwartek 2 dni po sesji ze świeża rana na wieś
i nie bo chciałam się pochwalić co mam  lub co robię
tylko trzeba było pomóc kapustę ukisić a jedna z sióstr po prostu w dupie to miała
to ja zebrałam się z rańca i pojechałam by pomóc by sama matka nie siatkowała
i jak tylko sąsiad przyszedł i zapytał o moje odkryte plecy usłyszałam
"ćwiczy pierdolca i nie ma na co kasy wydawać"
"powinien ci ...(mąż) wpierdol spsocić to byś nie dziwaczyła
a gdy wyskoczyła mi ze mam jej pożyczyć pieniądze
a ja z zapytałam kiedy odda bo mam sesje
usłyszałam " to najwyżej nie pojedziesz"
może jestem głupia może słaba ale uwierzcie mi po powrocie do domu się rozpłakałam
bo nie pożyczałam nigdy od matki raczej ona ode mnie
nigdy nie musiała mi pomagać finansowo
i wiem ze nigdy nie będę w jej oczach dobra córka
choć bym nie wiem jak się starała ja będę zawsze ta zła


a mój anioł ma już jedno skrzydło i we wtorek jadę na kolejna sesje

6 komentarzy:

  1. rób swoje i nie patrz na innych.....matka, czasem nie zasługuje na to miano.....

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie nie ma prawa.. takie moje zdanie... dokończ tatuaż, bo to Twoje ciało, Twóje marzenie i Twój tatoo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przykre to w jaki sposób cię potraktowała, w ogóle nie miała prawa

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się! Robisz to dla siebie, nie dla innych, wiec tylko twoje zdanie sie liczy..ale taka niesprawiedliwość od najblizszych boli najbardziej!
    loonei

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora część ludzi uważa tatuaż za coś okropnego, coś co tylko szpeci, jest niemal fanaberią. Owszem, źle zrobiony, przez amatora może szpecić. Jednak zrobiony przez kogoś, kto zna się na rzeczy, staje się pewnego rodzaju ozdobą, może nawet manifestem, jakimś przypomnieniem ważnej sprawy dla właściciela tatuażu. Jakiś czas temu przekonałem się do artyzmu tatuażu jak w TV oglądałem seriale o amerykańskich salonach tatuażu.

    Pozdrawiam!
    Mozaika Rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawaj drugie skrzydło a sąsiadowi powiedz to ,co u mnie dzisiaj na blogu.

    OdpowiedzUsuń