piątek, 13 października 2017

ja zła

wraca dawna ja
ja zła zepsuta wyrafinowana i podła
wraca...
 rok prawie rok się zbierałam
ale już starczy już dość
czas wrócić czas stanąć na nogi
czas zacząć milczeć i nie pokazywać słabości
słuchawki na uszach muzyka coraz głośniejsza
ostatni łyk zimnej herbaty
i łzy głupie łzy w oczach
muzyka uwalnia  niepotrzebne uczucia
uczucie tęsknoty
tęsknoty za nim za jego dotykiem
jego czułością i jego biciem serca
cos w środku krzyczy
chce się wyrwać i powiedzieć- wróć...
ale milczeć musze i czekać...
dlatego te łzy płyną głupie łzy

mam nadzieje ze noc da ukojenie
że sen przyjdzie utuli ukołysze skołatane serce
że uśpi tęsknotę choć na kilka godzin



3 komentarze:

  1. może Cię uspokoi, chociaż na pewno na początku porozbija... ale ma moc "uzdrawiania", trzeba tylko "kilkanaście" razy posłuchać... https://www.youtube.com/watch?v=SyX2JZ0fFn0

    OdpowiedzUsuń
  2. bez względu na wszystko...jesteś tylko człowiekiem. im bardzoej ktoś ludzki i ma serce tym bardziej cierpi....

    nawet twardzi i silni czasem się łamią i płaczą....

    muzyka mnie też pomaga trzeba jakoś radzić sobie z tym światem...nie da się czasem inaczej jak właśnie tak. tylko dzięki niej jakoś się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyraż uczucia zastępczo przez np.malowanie ,pisanie wierszy ,opowiadań ,pisanie dziennika tylko dla siebie.

    OdpowiedzUsuń