poniedziałek, 1 stycznia 2018

40 lat minęło

poprzedni rok pełen emocji  czasem skrajnych
był strach co nie dawał spać
były łzy  rozpaczy ale i  łzy radości
była radość co pomagała wstawać
był to rok gdzie ja zgubiłam siebie
przyszedł Nowy Rok
czas znaleźć siebie
dziś skończyłam 40 lat
przerażała mnie ta data
ale po dłuższym przemyśleniu
nie jest źle czas zacząć żyć
mówią ze życie zaczyna się po 40stce
może cos w tym jest
nie jestem już tak naiwna
wiem to przyjaciel kto wróg
wiem na kogo mogę liczyć
a kto widzi tylko stan mego konta
nie jestem już taka jak byłam rok temu
życie mnie zmieniło i ludzie



Wszystkim Wam życzę  oby ten Nowy Rok 
był pełen pozytywnych emocji
by szczęście Was nie opuszczało!


15 komentarzy:

  1. I Tobie samych pozytywów.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin a także na ten nowy rok :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie. :)

    Życzę aby ten Nowy Rok przyniósł zdrowie, szczęście i pomyślność, a także rozwiązanie różnych problemów dla Ciebie i bliskich.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    I dużo zdróweczka z okazji urodzinek. Jestem starsza od Ciebie. I choć 1 stycznia nie jest datą moich urodzin, w tym roku też wkraczam w okrągłą datę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.
    Żaden wiek nie powinien przerażać,bo przez każdy musimy przejść.

    OdpowiedzUsuń
  6. To tym razem dużo dobrego z okazji urodzin :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz samych dobrych chwil w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...na drugie tyle przygotuj się...
    Dobrego roku Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszości dla Cię nie tylko urodzinowo noworocznie :)
    Ps. nic się nie dzieje... rocznica...

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń w Nowym Roku, spokoju i zadowolenia Ci życzę w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    Prowadzę bloga o mojej idolce i tworzę szablony na blogi, będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz a jak Ci się spodoba ucieszę się z obserwacji :)

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego co najlepsze i milion lat;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, życie się dopiero zaczyna :)
    No proszę, proszę, urodziny w Sylwestra? Wow! :)
    Sto lat sto lat !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne życzenia urodzinowe i noworoczne! Dużo szczęścia, zdrowia i miłości!!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po czterdziestce kobieta rozkwita mentalnie, a fizycznie ? jak która o siebie zadba ;).
    Kobiety mają skrzydła i trzeba się starać by nikt ich nam nie podcinał, a wiek nie ma tu nic do rzeczy, tylko ludzie którzy nas otaczają. Buziaki w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń