wtorek, 21 sierpnia 2018

wtorek...

wiedziałam ze kiedyś będę musiała się zatrzymać
ze któregoś dnia będę potrzebowała czasu dla siebie
i chyba to ten czas
nie mam zamiaru się odsuwać do ludzi
ale potrzebuje chwili z książka w dłoni
ze słuchawkami na uszach i głośną muzyka
potrzebuje chwili dla siebie
spaceru z synem i rozmów o wszystkim i niczym
wypraw rowerowych z mężem przez bezdroża
i godzin na działce wśród moich kwiatów i roślin
wiem dziwna jestem wiem może nienormalna
po prostu potrzebuje zamknąć się w swoim małym świecie
tak na chwile tak na moment



10 komentarzy:

  1. Dziwna? Nie!
    Każda wrażliwa dusza tego potrzebuje, choć niektórzy nazywają to odsuwaniem się od świata.
    Mam podobnie, może dlatego, że ciągle przebywam wśród wielu różnych ludzi, więc relaks kojarzy mi się z naturą i brakiem ludzi...
    Ciekawych bezdroży zatem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale CIę rozumiem, niby wróciłam z odpoczynku, a jestem cholernie zmęczona... ludźmi..... od poniedziałku jakieś dramaty, interwencje, sprawy domowe własne, urzędowe i inne takie, ja znowu gonię w piętkę, nie mam czasu się ogarnąć bo ogarniam innych, no usrać się można...
    Jak już kupię swojego krążownika szos to Cię porwę! :) Trochę to potrwa, jakieś 3 lata może, zanim go nabędę, ale nabędę i już! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalne to jest zupełnie. Ciesz się tymi momentami i nie waż się wrócić, póki nie osiągniesz Nirvany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja potrzebuję tego codziennie. Inaczej bym zwariowała. Dosłownie, dlatego dla mnie to nic dziwnego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwna? Nie sądzę. Każdy potrzebuje odpoczynku, nawet od najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  6. taka potrzeba 'wyautowania' jest zupełnie normalna, odpoczywaj i ciesz się tymi chwilami sam na sam ze sobą:)
    ściskam i trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ździebełko. Moja chwila spokoju trwała dość długo, jednak była mi potrzebna. Teraz robię krok po kroku, by znów być sobą. Nie wiem, czy takim samym ale to się okaże. Pozdrowienia z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
  8. ..Ja wciąż potrzebuję takich chwil, nie potrafiłabym normalnie żyć bez 'spacerów' w moim 'Ogrodzie Myśli' ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ździebełko bardzo dziękuję za tak serdeczne powitanie. To bardzo miłe że ktoś jeszcze pamięta. A płakać się mi więcej nie waż ;) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję i dobrze że jeszcze trochę się mnie boisz ;););) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń