poniedziałek, 24 września 2018

jesień

było to do przewidzenia
z bluzek na ramiączkach
przeszliśmy na kurtki
nie było nic pomiędzy żadnych sweterków
żadnych krótkich rękawów
z 28 spadło na 12 stopni
już w sobotę było brzydko
wczoraj wiało
a dziś mało łba nie urwie i do tego deszcz
no ja się pytam gdzie ta piękna złota jesień
pogoda zmusiła mnie do lenistwa
miałam plan na działce pogrzebać
porządku jesienne zrobić
ale ten deszcz mnie odstraszył skutecznie
nie będę mokła bo potem będę kichać
a nie potrzebne mi jeszcze przeziębienie
ale to nie znaczy ze cały dzień w domu siedzę
zakupy zrobione działka profilaktycznie odwiedzona
no i wieczorem ide jeszcze na tance cos ala aerobik
no trzeba się trochę poruszać w jesienne i zimowe wieczory
i tu nawet mi pogoda nie przeszkodzi by pójść


telefon milczy i chciała bym żeby tak zostało
dzięki temu jestem spokojniejsza
nie czuje się nikim
nie czuje że jestem zerem i śmieciem
i łzy nie płyną gdy nie czytam kolejnych smsów
jaka to jestem beznadziejnym człowiekiem
nie radzącym sobie z własnym życiem




11 komentarzy:

  1. Rozmawiałam ostatnio z koleżanką z pracy. Nasza wspólna znajoma jest chora, po operacjach kilku. Koleżanka pyta, co słychać u A.
    Powiedziałam, żeby najlepiej zadzwoniła i zapytała u źródła. Odważyła się i zadzwoniła i od razu umówiły się na kawę, a następnego dnia dziękowała, że posłuchała mojej rady.
    Pogoda mnie zdziwiła, mimo zapowiedzi, albo raczej odzwyczailiśmy się od zimna:-)
    Ten, kto wysyłał Ci takie beznadziejne sms-y nie jest wart czekania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Narzekasz i wróżysz w złych barwach. Nastaw się nieco pozytywniej ;)
    I wciąż nie rozumiem tych lamentacji u dołu paru postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. wieje, leje, siąpi, mży i wieje....to u mnie....myślałam że trolle są w wirtualnym świecie, real też ich?....czas zniszczyć to zło....a Ty jesteś silna jak zawsze....

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dziś paskudnie na dworze. Już w nocy się zaczęło. Nie czytaj tych sms-ów. Szkoda Twoich nerwow

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do serca nie mów głupstw. Tobie bardziej przyda się to silne dobre s
    Serce

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie taka pogodę, jestem "deszczową panienką" :) Ale mniejsza o mnie. Ze zgrozą przeczytałam to, co napisałaś o telefonie. Po co ludzie piszą innym ludziom takie rzeczy? Żeby ich dręczyć? Zawsze możesz krótko odbić piłeczkę: "Jeżeli nie odpowiada ci moje towarzystwo, to droga wolna" i zablokować numer. Po co się denerwować czymś, co da się ukrócić? Masz swoje zmartwienia, choroby, nie potrzeba Ci toksycznych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trawko,wykasuj tego kogoś z pamięci.Zablokuj numer tel.
    Nie wolno dać się poniżać.
    To dobrze,ze ćwiczysz.Ruch podnosi adrenalinę.
    'Kochajmy się, nie dajmy się' pamiętaj!

    OdpowiedzUsuń
  8. posłuchaj Livii, zablokuj ten numer. i nie przejmuj się, ten kto to wypisuje ma problem ze sobą, nie z Tobą. pamiętasz ze szkoły? 'kto się przezywa, sam się tak nazywa', 'słowo się odwraca i do właściciela wraca';)
    ćwicz, relaksuj się, myśl pozytywnie i bądź dla siebie dobra- to Cię wzmocni.
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świat jest pełen gówno wartych rad. Nie ułatwiają życia, nie pomagają wstać czy iść. Są jak kamienie na drodze. Bez nich droga szeroka, prosta, jasna a z nimi robi się szaro smutno i wyboiście.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pogoda spłata wielkiego figla,taki skok temperatury jest niekorzystny dla organizmu.Najgorsze jest to,że trzeba palić w piecu.A niechciany numer zablokuj.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrób porządek, zablokuj numer, ale najpierw daj sobie luz, upust i odpuszczenie i puść wiązankę z tym co tobie leży na sercu, a potem jednym paluszkiem kliknij blokadę ;).
    Kocham lato i jest mi smutno, że to już koniec. Jesień i zima mają u mnie plusy tylko za kocyk, za świeczki, za gorącą herbatę i za czas z książką. Kiedy dzień robi krótszy, ja w brew pozorom zwalniam bieg. Nie ma "czasu poza domem", jest czas na wytchnienie i bycie tylko dla rodziny, jest też czas na porozpieszczanie siebie samej. Trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń