poniedziałek, 17 września 2018

wyjątkowi ludzie

to był wyjątkowy weekend
w piątek 35km na rowerku zrobiłam
zmęczona ale zadowolona byłam
w sobotę spotkanie z Czarodziejem i Marcinem
oj było miło się zobaczyć porozmawiać
wieczorem babskie spotkanko
ot tak by pogadać i napić się wina
w niedziele kolejne 30km na rowerku
pogoda dopisała wiec korzystać trzeba
a dziś dzień niby spokojny ale do czasu
po południu zapukał listonosz
zapomniał o przesyłce rano i przyniósł po południu
nie spodziewałam się niczego wiec zdziwiona byłam
a po otworzeniu koperty po prostu się rozpłakałam
Basia przesłała mi pudełeczko
w nim piękną bransoletkę i łańcuszek
i dedykacja

"Bóg swoim aniołom dał rozkaz o Tobie,
aby Cię strzegli na wszystkich Twoich drogach''
                                                           (Psalm 91.11)
Super medal dla super kobiety ....(moje imię)


nie spodziewałam się tego
nikt nigdy nie zrobił czegoś takiego dla mnie
popłynęło wiele łez ale łez radości i szczęścia
bo uświadomiło mi że mimo kilometrów
znam wyjątkowych ludzi dla których  nie jestem tylko złem







10 komentarzy:

  1. Wyjątkowi ludzie, wyjątkowy upominek, ale i Ty musisz być wyjątkowa, skoro takie gesty są kierowane do Ciebie:-)
    Gratuluję dystansu rowerem!

    OdpowiedzUsuń
  2. bo dobro zawsze wraca :) tyle że w odpowiednim dla siebie czasi i bywa, że w zmienionej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyno, a dlaczego miałabyś być "tylko złem"? Dlaczego w ogóle miałabyś być złem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny prezent. Ja niestety przez jakis czas nie będę mogła jeździć na rowerze

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce, niestety serce. Jestem juz w domu, ale muszę leżeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze czytać o tego typu prezentach, o tym, że ludzie dookoła potrafią doceniać innych i tak dalej. :)

    Nieźle. Mój rekord na jeden raz to 40 kilometrów. Ale potem dochodziłem dwa dni do siebie. Nie wiem jak można maraton przebiec i żyć potem. @_@

    Coś wymyśle jeszcze do zimy, by zachować formę. Nie wiem tylko w jaką stronę iść z poszukiwaniami.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent!!! Tylko dobrzy ludzie są obdarowywani wyjątkowymi prezentami!!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam,tyle kilometrów na rowerze zrobić. Wspaniały prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń