piątek, 28 grudnia 2018

na Nowy Rok

były święta i już dobrze że jest po
po tych świętach postanowiłam
za rok pakuje się i wyjeżdżam w Bieszczady
żeby było ciekawie zrobiłam słoik
zakleiłam taśmą zbrojeniową i to jest moja skarbonka
do tego napis  lakierem do paznokci "bieszczady2019"
i od dziś będę tam wrzucać wszystko powyżej 2zł
zobaczę ile będę miała na koniec listopada
mam dość udawania uśmiechania się i bycia miłą
ja za rok po prostu uciekam w Bieszczady
nigdy nie uciekłam ze świąt może po 40 latach już czas

mamy koniec roku ludzi robią postanowienia podsumowania
a ja jak co roku nie mam takich planów
no może jeden mały zacząć myśleć o sobie
zakupiłam też kalendarz i musze zacząć zapisać większość rzeczy
bo zapominam po prostu zapominam o niektórych sprawach
źle mi z tym i chce to jakoś ogarnąć


a dziś mam wieczór dla siebie
spędzam go jak nigdy po swojemu
tak w piżamach z laptopem na kolanach i lampką wina
był plan ze w dłoniach będzie książka
ale wino jest tak dobre ze wole muzykę i chwile zadumy
cicho urojoną łzę i ten półmrok i drżący płomień świeczki
potrzebowałam tej chwili dla siebie
w tym miesiącu jak nigdy miałam dwa ataki migreny
trochę mnie to przeraziło i dało do myślenia
kiedyś raz na kilka miesięcy a teraz co dwa tygodnie
może czas zwolni i pozwolić sobie na chwile słabości i tylko dla siebie





Wszystkim którzy tu zaglądają i są ze mną
życzę na Nowy Rok zdrowia
bo wiem jak ono jest cenne
wszystko inne jest do zdobycia jak ma się zdrowie
i życzę Wam wspaniałych przyjaciół
co będą z Wami na dobre i złe
jak Wy ze mną zawsze byliście
Dziękuję Wszystkim za ten rok co był
dzięki takim ludziom ja Wy łatwiej jest iść przez życie
oby Nowy Rok był dla nas wszystkich łaskawszy i bardziej wyrozumiały



13 komentarzy:

  1. No to uciekaj w te Bieszczady, będziesz wtedy bardzo blisko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest bardzo dobry plan! Trzymam kciuki za tę ucieczkę w Bieszczady!
    I dla Ciebie kochana na Nowy Rok wszystkiego najlepszego i mnóstwo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest to na co ma ochotę niejeden z nas, ja już uciekłam w las a teraz....mam ochotę cieszyć się z dokonań wnusi a ja, ja swoje zawsze dostanę....
    Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok...

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem, o jakiej książce wspomniałaś u mnie.
    Oby ta skarbonka zapełniła się jak najprędzej i obyś wytrwała w postanowieniu, czego Ci bardzo życzę.
    Rozpieszczaj się, dbaj o siebie i pisz o wszystkim co Cię boli lub cieszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..popieram Twój pomysł z Bieszczadami ;)
    ..dziekuje za śliczne życzenia i prosto z serca życzę Tobie

    ..niech w tym nowym 2019 roku
    troski niech stracą ważności
    nie powróci już to co minęło
    kosztuj świeżych niezwykłości
    w dobro i radość niech obfitują dni
    niech serce nasącza nektar miłości
    w oddechach zdrowia mocą sił
    ciesz się każdą małą radością
    niech sypią się pełnymi garściami
    w nowym roku błogie doznania
    niech magia miłości i szczęścia
    Twoje serduszko i duszę wypełnia..

    - pozdrawiam najcieplej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia, bo wszystko inne to tylko dodatki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to samo myślałam stojąc w Wigilię w kuchni, przy garach. Że w końcu chciałabym wyjechać i nie martwić się o nic.

    A apropo's wieczoru to ja też uwielbiam muzykę, wino czasem piwko i taki mój święty spokój. Obyśmy my go w tym przyszłym roku mieały jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. my na sylwestra nie jedziemy nigdzie będziemy w mieszkaniu siedzieć :) i szampana żłopać;p

    OdpowiedzUsuń
  9. W przyszłym roku planuję nie przyjeżdżać do Polski, bo to gra nie warta świeczki, więc z całą pewnością ucieknę gdzieś w te moje najbliższe góry. Sylwestra spędzam w piżamie w świętym spokoju.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też rzuciłem pomysł z wyjazdem. Bo szkoda czasu na przygotowania, potem są różne mniejsze czy większe animozje rodzinne, a w końcu przez dwa tygodnie zjada się pozostałości ze Świąt. Dziękuję, postoję sobie.

    Też tak uważam, bo trochę mnie zmęczyło to świętowanie całe.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby udało Ci się uzbierać odpowiednią sumę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ten Twój słoik musi być fajny! I jeszcze napisane lakierem do paznokci! Wrzucisz foto?

    Tak, taki czas tylko dla siebie jest bardzo ważny... Żeby wszystko zwolniło...

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre wino cisza i lampka wina Tego mi potrzeba , Jeszcze tej książki nie czytałam więc już jestem jej ciekawa, Ja zawsze robię postanowienia noworoczne i to przeważnie te same ale jakoś je odkładam do nowego roku znowu 😀Święta to czas spokoju ( teoretycznie bo u mnie to znaczy ugotować i naszykować dla dziewięciu osób ) Na szczęście nikt nas wtedy nie odwiedza bo bym chyba padła😊
    Szczęśliwego Nowego Roku
    Pozdrawiam Serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń