środa, 19 grudnia 2018

przed świetami

zaczęła się przedświąteczna gorączka
ludzie stoją w kolejkach jak za komuny
biegają po ostatnie prezenty
a ja jakbym była z boku tego
a to pomogłam Oli w pakowaniu 25 prezentów
bo dla klasy jej córki trzeba było
bo wigilie przesunęli 2 dni i trzeba było już pakować
a to innego dnia  zastępowałam Emile w pracy
bo bardzo chciała iść na jasełkę do córki do przeczkola
wiec ja tu trochę pomogę tam trochę pomogę
bo ja jakoś świąt nie czuje
mimo ze pierniczków napiekłam jak na jednostkę
i choinkę mam już ubraną
jest ona  co prawda niestabilna emocjonalnie jak ja
bo jak nigdy a to w jedna stronę się przechyla a to w druga
i tylko patrzeć jak się wywróci z hukiem
no ale czego oczekiwać od drzewka jak człowiek podobny
jeśli chodzi o zakupy to już dawno kupiłam co mi trzeba
bo ja z tych trochę nienormalnych wole unikać kolejek
tylko teraz jakieś małe bieżące rzeczy i już

7 komentarzy:

  1. A ja chciałam Ci życzyć mimo wszystko radosnych świąt:-) i odpoczynku od codziennego biegu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tez z tych nienormalnych, bo już od listopada prezenty gotowe, zapakowałam tylko ładnie. Przygotowań tez niewiele, bo wigilia składkowa. Szał w sklepach jest, wczoraj facet wychodził z Carrefoura i krzyczał: ja pier...ę, nie stoję po ryby, jakby za darmo dawali!
    Moja choinka tez trochę krzywa, ale stoi!
    Dobrych świąt i lepszego zdrowia, kochana:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja nie wiem, czy jestem normalna, czy nienormalna - po prostu pierniczę to wszystko, nie robię zakupów, świąt, nie stoję w kolejkach, nie sprzątam jak przed wizyta Sanepidu i nie ubieram choinki, która tylko zawadza i żadnego pożytku z niej nie ma. ODPOCZYWAM i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przygotowuję świąt, ani na święta do nikogo nie idę, podobnie jak Frau Be, dla mnie nie ma to sensu, od tylko tyle, że jakaś tam tradycja ludowa. Ja to dopiero jestem nienormalna, co? ;) ;P
    Odpoczywaj, niczym się nie przejmuj i słusznie robisz, że w tym zgiełku udziału nie bierzesz, bo widać wyraźnie jak sklepy psują ludziom nastroje.
    Dużo zdrowia Ci życzę, to przede wszystkim. A reszta sama się ułoży. Niech będzie tak, jak chcesz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze są kolejki w sklepach przed świętami :/
    Wesołych Świąt! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię tego biegu świątecznego, tego uganiania się za zakupami i prezentami, tego gotowania na 100 osób... święta winni być spokojne rodzinne a nie wystawne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Żdziebełko Zdrowych Wesołych i Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia i przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń