wtorek, 19 lutego 2019

czas

mój Czarodziej jest zawsze mi wsparciem
mój przyjaciel co zna mnie najlepiej
i wie jaki towarzyszy mi strach o syna
ale jego słowa
"pozwól mu popełniać własne błędy
bądź obok wysłuchaj zawsze gdy potrzebuje
ale pozwól mu by sam podejmował decyzje "
i posłuchałam mojego przyjaciela
i jestem obok  jak trzeba wysłucham jak trzeba doradzę
ale jestem tylko obok nie staram się chronić go przed wszystkim
pozwalam mu by sam podejmował decyzje
by uczył się samodzielności

mój organizm prosi o chwile dla siebie
jestem zmęczona psychicznie
zdarzają się coraz większe i częstsze zapomnienia
mam nadzieje ze gdy znajdę chwile dla siebie by odpocząć
to nie będzie to tak widoczne
jest to uciążliwe dla mnie  i strasznie mnie to irytuje
mam nadzieje ze to tylko zmęczenie psychiczne
a nie oznaki postępującej choroby

pogoda tak rozpieszczała nas od sobotę ze już na działce działałam
a to tam cos trzeba  było pograbić tam cos uprzątnąć
pierwsze kwiaty wychodzą i radują
znalazłam tez po pracy chwile na kawę na świeżym powietrzu
tęskno mi za tym moim czasem na działce
oj tęskno...

w czwartek przylatuje siostra z Londynu
mam zamiar trochę czasu z nią spędzić
ot tak jak to siostry


7 komentarzy:

  1. Bardzo mądry ten Twój przyjaciel:-)
    Takie rady dla matki są trudne do realizacji, bo chciałoby się dziecko chronić przed porażkami, ale w życiu i porażki są potrzebne.
    Zmęczenie może być oznaką zmiany pór roku, zbyt ciepło jak na luty, księżyc niemal w pełni i organizm szaleje, tym bardziej Twój.
    miłych chwil z siostrą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz? Czeka Cie samo dobro: ogród, wizyta siostry...

    OdpowiedzUsuń
  3. odpoczywaj Trawiasto ile siętylko da... a do odpoczynku mam nadzieję przyczyni się niespodzianka co umyślnym idzie... będzie pasować do zieleni i ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjaciela mieć to szczęście ale mądry przyjaciel to skarb...
    ja też ciut wiosenne porządki zaczęłam....aura sprzyja....

    OdpowiedzUsuń
  5. ..cudownie mieć mądrego Przyjaciela, który daje cenne rady..

    ..pogoda plata nam figle, ostatnio też nie czuję sie zbyt dobrze
    (i nie tylko ja), gdyż są zbyt duże skoki temperatur i jest za ciepło jak na tą porę roku..
    ..koniecznie dbaj o siebie, a kiedy tylko możesz relaksuj się
    i odpoczywaj.. trzeba mieć, choćby małe chwile, dla samej siebie!

    - pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze polecił Ci przyjaciel.
    Ja niestety jeszcze długo muszę czekać na kawę na świeżym powietrzu. Tu w domu mogłabym wyjść na balkon, ale nie lubię na nim siedzieć.
    Poczekam, aż wybiorę sobie dogodniejsze miejsce. Pora pomyśleć o tym, co będę robić w Polsce.
    Zapowiada się kilka cudownych dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwól sobie na chwile dla siebie, z przyjaźni z Czarodziejem czerp siłę i ciesz się spotkaniem ze siostrą, Trawko!

    OdpowiedzUsuń