sobota, 20 kwietnia 2019

święta

i po co te święta
i o co te udawanie
źle mi cholernie źle
mężowi się chyba priorytety pomieszały
jego brat ma wszystko w dupie
a mąż zwala na mnie obowiązki nad swoją matka
nie da mu się przetłumaczyć ze ona nie ma już 20 lat nawet już 80
zabrał dziś matkę na działkę
i ja nie mam nic przeciwko
tylko ze teściowa tak zaniedbała oczy ze ma taka zaćmę że nie widzi
ledwo chodzi bo jak nie widzi to się boi
no ale mąż wybrał cudny dzień wielka sobotę
gdzie roboty po łokcie a jego matka z humorami jeszcze
oczywiście taksówka ja zawieźliśmy i przywieźliśmy
ale teściowej się nie podoba bo ona chce isc
ale ona ledwo 50m przeszła
na działce była dosłownie 20 minut
bo oczywiście wiatr wieje a to słonce świeci a to krzywo
więcej zajął dojazd na działkę niż sam pobyt no ale zniosłam i to
i ja w domu roboty co niemiara bo jutro zapowiedzieli się ze wsi ze przyjadą
a mąż a to kanapkę mi zrób a to herbatkę zrób
no wybaczcie mam dość
bark boli jak cholera  do tego maści nie mogę fastum używać co łagodzi bol
bo mnie cała wysypało bo ona nie lubi słońca a tego jest teraz pod dostatkiem
cała szyje i bark mam wysypany wysypką wyglądam okropnie
wiec postanowiłam okłady borowinowe sobie zrobić
wczoraj mąż nie miał sil mi zrobić choć więcej leżał niż chodził
bo to ja 20 km na rowerze zrobiłam i miasto trzy razy zaliczyłam
zakupy znosiłam za każdym razem sama bo syn na kursie w Olsztynie
dziś jak już uprosiłam to jeszcze się na mnie wydarł
bo to za gorące toc czytałam instrukcje toc wiem ze w worku ma nie być
a ten się wydziera no by to szlak trafił
kończy mi się cierpliwość jak boga kocham
jutro rano oczywiście trzeba biec do teściowej bo jak by inaczej
potem moja matka ze wsi przyjedzie
ja nie chce świąt nie chce tej bieganiny ja chce cisze spokój




Od Misterium Triduum Paschalnego liturgia prowadzi nas
do Wielkiej Nocy  Zmartwychwstania.
Od smutku rozstania ,bólu śmierci  do nadziei Nowego Życia
Niechaj Zwycięzca śmierci, piekła i szatana
przynosi do naszych serc pokój, daje nadzieje lepszych dni
i czyni z nas ludzi o wielkich sercach
czego gorąco życzę Wszystkim tu zaglądającym






5 komentarzy:

  1. Kochana, to ja Ci życzę tej ciszy i spokoju. Nie tylko w ten świąteczny czas ale na każdy dzień.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maść końską spróbuj na bark.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No cholera, rozpędź towarzystwo i idź na spacer lub sie połóż! I tak nikt twoich starań nie doceni...
    Przytulę Cię chociaż czy co?

    OdpowiedzUsuń
  4. ..szanuję ten świąteczny czas, ale nie przepadam z świętami..
    ..z całego serca życzę Tobie moc zdrówka, spokoju i upragnionej ciszy nie tylko w święta lecz każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieodłącznym elementem świąt często są goście.a człowiek chciałby trochę spokoju i ciszy

    OdpowiedzUsuń