wtorek, 16 kwietnia 2019

idę do przodu

Czas biegnie za szybko
W moim życiu pojawiaja sie i znikaja ludzie
Jedni podcinaja skrzydła
Sprawiaja że upadam bardziej bolesnie
Że czuje sie kimś gorszym
Kimś bardziej ulomnym niz jestem
Czesto Ci ludzie skladali fałszywe deklaracje
Mowili w oczy jedno a robią drugie
Tak bardzo zaklamani tak bardzo obłudni
A sa i tacy ludzie co pojawiaja sie niespodziewanie
Nie skladaja obietnic poprostu są
Nie potępiają i nie wytykają ułomności
Słuchają i mimo ze pojawiają sie na chwile
To pokazują że jestem normalna
Doceniają szczerość i prostotę
Uśmiechają sie na mój widok bo lubią ze mna spędzać czas
Nie wywołują łez a ocieraja gdy sie w chwili słabości pojawia na policzku
Jestem losowi wdzięczna ze stawia takich ludzi na mojej drodze
Dzięki nim mam siłę isc do przodu i widze piękno w sobie




"-widziałem Ciebie dziś
-a no bylam w mieście to prawda
- dobrze wygladasz mimo wszystko
-ciekawe spostrzeżenie a czego sie spodziewales

Cisza brak odpowiedzi...

- co myślałeś ze jak masz mnie za psychiczna i slaba to bedziesz widzial wrak kobiety
Rozczarowalam...
- nie rozczarowalas zaskoczyłaś podniesioną głową i uśmiechem
-bo ja kocham życie
-nie masz łatwo
-nie żale sie Tobie jak widzisz daje sobie radę
-źle to odbierasz
-znam Twoje zdanie na moj temat juz starczy."


Bo niektórych bardziej boli to że ja daje radę ze sie uśmiecham i ciesze życiem

6 komentarzy:

  1. O kurczaki. Mam nadzieję, że jednak na co dzień spotykasz więcej tych pozytywnych osób. W sumie to się głupio pytam, zastanawiam, bo przecież na blogu sporo jest takich osób. :) A to już coś moim zdaniem.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to takie polskie. gdy zapytana co słychać - odpowiesz: wszystko jak najlepiej, często temat się urywa, bo łatwiej podtrzymać rozmowę, gdy ktoś narzeka, wtedy można ponarzekać i złorzeczyć samemu.
    Dobrze, że wysoko nosisz głowę, bo dlaczego nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. ..powtarzam to jak mantrę i będę mówiła wciąż : jesteś wspaniałą Osóbką Kochana Trawko!, rób to co lubisz, nasączaj się dobrą energią, dbaj o swoje szlachetne zdrówko i absolutnie nie zwracaj uwagi na 'żmije ludzkie i ich jad'..

    - pozdrawiam Cię bardzo ciepło i serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nic tak nie wkurza i nie boli otoczenia, jak podniesiona głowa i spokój mimo walącego się świata w okół... owszem to nie przysparza przyjaciół, ale dla kogo mamy mieć największą wartość jak nie najpierw dla samych siebie? ścisk i cmok! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba zazdrość, że tyle siły masz, a im brakuje w łatwiejszej, zwyczajnej codzienności. Stąd pewnie ta agresja w Twoim kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trawko! Niech nic nie stoi Ci na przeszkodzie w marszu do przodu.Zdrowia życzę i ludzkiej życzliwości.

    OdpowiedzUsuń