niedziela, 5 maja 2019

bede....

wiem ze mnie wysłuchasz
wiem ze mogę powiedzieć ci wszystko
zawsze tak było gdy żyłeś
i tez niewiele mówiłeś 
ale wiem ze byłeś dumny ze mnie
nie byłam ci obojętna jako córka
mimo ze nie byłam twoim rodzonym dzieckiem
ale cieszyły ciebie moje osiągniecia
to jak sobie radze w życiu jako matka i żona
nie mówiłeś ale okazywałeś ze jesteś dumny
dziś tylko mogę na twój grób pojechać
wiem ze widząc mnie na kolanach
zapłakana i słabą
nie jesteś dumny
być może się martwisz
ale nie mam nikogo innego
nie mam do kogo pójść
nie mam komu się wyżalić i wypłakać
została mi tylko Ty zimna płyta twojego grobu
chciała bym żebyś był ze mnie nadal dumny
żebyś patrząc na mnie z góry uśmiechał się
ale pozwól mi tez czasem wypłakać się na twoim grobie
pozwól mi być wtedy słabą i zapłakaną
proszę czuwaj nade mną i dawaj siłę by iść dalej
a ja obiecuje ogarniać się  każdego dnia i dawać rade
obiecuje walczyć z myślami i swoja ułomnością umysłu i ciała
nie dam się mimo ze widzę ze jest gorzej
ty czuwaj a ja obiecuje walczyć bardziej
chce byś był ze mnie dumny tato



Trawiasta ma trudniejsze dni a może bardziej miała
bo wizyta na cmentarzu wypłakanie się na grobie ojca
dało ulgę i nadzieje ze on czuwa





6 komentarzy:

  1. ..każdy z nas miewa te trudniejsze dni .. pozwól, że usiądę koło Ciebie i pomilczymy sobie razem .. przytulam mocno - po burzy zawsze świeci słonko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. a po smutku przyjdzie radość ..

    OdpowiedzUsuń
  3. a po burzy...itd....trzeba podnieść głowę i iść dalej, Ty to potrafisz...Twoje życie o tym mówi...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, ze nawet w czasie trudnych dni jest z Ciebie dumny, a nawet szczególnie wtedy, bo nadal dajesz radę!
    Wczoraj znalazł myśl, którą dedykuję dziś tobie:
    "Nie myśl, że szacunku godzien jest tylko ten, którego wszyscy podziwiają, wręcz przeciwnie..."
    Często chodzę na cmentarz, to zmniejsza tęsknotę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata mówi: płacz płacz, bedziesz mniej sikac;) To taki nasz czarny humor.. Trzeba czasem płakać by żale się ulały i zrobiły miejsce na radość! Siły, rodości i cierpliwosci zyczę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz... Bardzo piękne te słowa.

    OdpowiedzUsuń