poniedziałek, 15 lipca 2019

poniedziałek

z zabicia nici
a bo jedna mnie uspokajała
i gorącą herbatkę pic kazała
aż takiego trawiastego to od razu mi lepiej było
druga kusiła drożdżówką
no i jak tu iść się zabijać jak czekają
wiec dziś co prawda ciężko ciężko ale ogarnęłam
z łóżka wychodzić nie chciałam
ale raj czekał wiec poszłam
i tam jak się pogrzebie w ziemi  od razu lepiej
wiec na jutro już mam plan
wiec rano się ogarnę i ruszę na działkę
mam kilka rzeczy do zrobienia
trzeba cos przesadzić dosadzić no jak tona działce
dziś pozbierałam trochę plonów
ogórki obrodziły i fasolka cukinia tez jest
no i pomidorki już dojrzewają wiec cieszy mnie to
kwiaty zachwycają kolorami
i troszkę się nimi pochwale








i może dla niektórych  to nic wielkiego
ale ja lubię swój raj

10 komentarzy:

  1. No kochana, to zrobimy wymianę, ja Ci placek drożdżowy lub szarlotkę , a Ty mi parę kwiatków z ogródka lub pietruszkę:-)
    W takim otoczeniu to niejedna głowa się naprawi...

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ogród jest piękny, a w nim kwiaty prześliczne - cudowny jest Twój Raj! ..wspaniale, że tam się odnajdujesz, relaksujesz i odpoczywasz.. sama chętnie bym posiedziała w Twojej 'altance' podziwiając cudną przyrodę..

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój raj niestety daleko. Ale doskonale rozumiem, że pogrzebać w ziemi to wspaniała rzecz. Choć dosłownie to ja mogę co najwyżej pogrzebać w doniczce, ale ja to bardzo lubię! Mam dużo doniczek i często przesadzam... ;D z liczbą roślin też. Mój mąż mi mówi, że nie długo będzie się czuł jak w botaniku.
    Ale ja tego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mój boże, jakie to piękne!!! To naprawdę raj, nie wiem, gdzie oczy podziać! I te lilie, moje ukochane kwiaty... Marzę o chociażby malutkim ogródku, ale nie mam nic, nawet balkonu...

    OdpowiedzUsuń
  5. i Ty gupia chciałaś takie piękności zostawić? i kubeczka i drożdżówkie na dodatek? następną razą puknij się za wczasu o te altankie :D zanim zaczniesz bredzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? Wchodzę tutaj codziennie po kilka razy, żeby się napatrzeć. Jestem naprawdę zachwycona i te zdjęcia zastępują mi wczasy, których nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne!! Masz rękę do kwiatków! :)

    Trzymaj się i żadnych takich gadek o zabijaniu! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się dziś nie chciało wstawać. Oj jak mi się nie chciało. Ale jak budzik zadzwonił to potem już nie zasnęłam i tak leżałam bez sensu. Kwiaty cudowne. Miło popatrzeć na nie.

    OdpowiedzUsuń