wtorek, 31 grudnia 2019

koniec roku

były święta i po świętach
minął kolejny tydzień
mamy koniec roku
ludzie robią podsumowania
robią postanowienia
a ja nie robię podsumowań
nie robię postanowień
po prostu usunęłam jeden numer telefonu
co mi ostatnio ciążył okrutnie
co podcinał skrzydła i zwalał z nóg
numer co niby chciał być przyjacielem a był wampirem
co wyciągał energie zabierał uśmiech
numer co niszczył od wielu miesięcy
już czas nowy rok chce zacząć wolna
spokojna i pewniejsza siebie




a wszystkim życzę by Nowy Rok  był lepszy od tego co był
byśmy mieli więcej życzliwości dla siebie i innych
byśmy częściej się uśmiechali i by zdrowie zawsze dopisywało

6 komentarzy:

  1. Ja od dawna nie robię żadnych postanowień ani podsumowań.. staram się widzieć piękno i dobro we wszystkim :)

    W Nowym Roku 2020 życzę Ci Kochana Trawko
    ogrom Zdrówka szlachetnego,
    moc Miłości i Szczęścia,
    wiele Radoścci i Uśmiechu,
    niech spełnią się Twoje Marzenia,
    wszystkiego co Najlepsze ❣️ ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Postanowień i podsumowań nie lubię i nie robię od dawna.
    Dołujący nr telefonu wywalić należało koniecznie!
    Obyś w nowym roku miała więcej powodów do radości, niż do smutku, a wszelkie sprawy układały się same pomyślnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabrzmiało jak "wampir energetyczny", co by znaczyło, że miałaś do czynienia z takim, co to nic wprost, a tylko potajemnie trutkę do żarcia sypie.
    Kasowanie numerów, usuwanie z listy znajomych – cóż, ja zawsze mawiam, że ludzie weryfikują się sami i nie należy zabiegać o znajomości.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja nie robię żadnych podsumować minionego roku.
    A telefonu usunęłam aż 3 /słownie trzy/.
    Powodzenia i uśmiechu w tym nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. święta i nowy rok spędziłam w łóżku chora... i dalej mnie zaraza trzyma... a postanowień i podsumowań z rozdzielnika nie robię, bo to zupełnie bez sensu, trzeba umieć brać to co życie niesie każdego dnia, cieszyć się każdym wschodem słońca, bo następnego mogę nie zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłambym postanowienia, ale najczęściej wszystko inaczej sie uklada. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń