piątek, 13 marca 2020

cudowny czas w Łodzi

tydzień temu w piątek godzina 13ta a ja dopiero brałam się za pakowanie
a o 14.50 miałam bus a potem pociąg na Łódź
ale ogarnęłam się i ruszyłam do Czarodzieja
w sobotę czekała mnie niespodzianka do Łodzi z Chełma przyjechała Basia
gdy się dowiedziała ze będę w Łodzi musiała przyjechać
oj bardzo mnie wzruszyła tym ze dla mnie przyjechała
czułam się jak księżniczka i tak dziwnie spokojna w środku
z Basia poszalałyśmy w sklepie z bielizna
Czarodziej z Marcinem okazali złota cierpliwość
45 minut stali przed sklepem czekając na nas
a my wyszłyśmy tak dopieszczone i obsłużone
uśmiech nam nie z chodził z ust i to nas ratowało
bo chłopakom kończyła się cierpliwość
w sobotę byliśmy wieczorem u Dominika i Bartka
oczywiście chłopaki zrobili smaczne jedzonko i były drinki
było naprawdę fajnie to było udane spotkanie
w niedziele byliśmy umówieni do Tobiasza i Dawida
tam były szynszyle no cudne zwierzątka
było tez pysze jedzonko i winko
a my z Basią dostałyśmy po bukiecie tulipanów
i żeby nie było moje na mazury przywiozłam ponad 360km
Basia swoje do Chełma tez powiozła
i mimo tak długiej podróży nadal kwiaty prezentują się pięknie
to był dobry czas dla mnie  odpoczęłam psychicznie
wróciłam pełna energii i siły



czy myślałeś ze jak znikniesz z mojego życia ja będę płakać
nie ja stałam się silniejsza
bo już nikt nie podcina mi skrzydeł
nikt nie mówi mi ze jestem chora psychicznie
nikt nie mówi "jesteś nienormalna lecz się "
gdy znikłeś ja ożyłam i nie boje się mówić co myślę
ja teraz dopiero rozkładam skrzydła
teraz zaczynam żyć



                                       kwiaty od Tobiasza i Dawida zdjęcie z dziś





5 komentarzy:

  1. ..fantastycznie, cieszę się ogomnie Kochana Trawko, że znalazłaś czas na odpoczynek i wróciłaś pełna energii i siły ❣️ 💝

    - pozdrawiam cieplutko i ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i tego było Ci trzeba, wreszcie jakiś normalny akcent w tej szarej rzeczywistości.
    Tulipany cudne, musi z dobrej hodowli, bo zwykłe marketowe nie stoją tak długo.
    Rób sobie takie wypady częściej, o ile to możliwe...

    OdpowiedzUsuń
  3. Popłyń z prądem, pozwól sobie na częstsze takie wypady. Nie składaj skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  4. no i git! a teraz kwarantanna i nie przemęczamy się bo nie ma po co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje 8-marcowe kwiaty trzymają się lepiej niż moje róże, które z okazji Dnia Kobiet dostałam od syna. Grono wypróbowanych przyjaciół jest najlepszym lekarstwem na smutek i nieciekawe dni w życiu. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń