środa, 14 grudnia 2022

Zima


Przyszła zima ta taka prawdziwa
Śniegu dosłownie po kolana
I do tego mróz się bierze konkretnych
No cóż niby my na mazurach przyzwyczajeni 
Bo tu zawsze zimniej ale dawno tak nie było
Wczoraj nie zdecydowałam się wsiąść za kółko
Dziś patrząc na drogi gdybym musiała to bym to zrobiła 
Ale ze nie trzeba to wolałam pochodzić
Auto i miejsce parkingowe wczoraj odśnieżyliśmy
I muszę przyznać że i auto i syn bardzo dobre sobie poradzili na tym śniegu
Ale oczywiście jak to my przygotowani byliśmy
Szczotka odmrażać i skrobaczka już dawno była ale dołączyła jeszcze łopata od śniegu
Taka całkiem zgrabna idealna do auta
I wczoraj się przydała i to by pomóc innym co nie dali rady
Więc jest szansa że będą białe święta 














7 komentarzy:

  1. Jak już spadnie śnieg i drogi oczyszczą, to jest dobrze, ale znaleźć się na drodze w środku śnieżycy, to nikomu nie życzę!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie byłam na Mazurach zimą. Musi być jak w bajce.

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej Łodzi pada ale jak byłam u mamy to śniegu jak na lekarstwo.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Trawko uwielbiam zimę, taką śnieżną i trochę mroźną..
    ale jeździć samochodem w taki zimowy czas jest trudno i niebezpiecznie..
    ..kiedyś zimą byłam nad morzem i chodziłam po zamarzniętym piasku, to były niezwykłe odczucia i piękne widoki ;)
    ..cudowne zdjęcia ! ♥

    - pozdrawiam cieplutko, zdrówka życząc ściskam mocno ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Od zawsze zima była dla mnie najgorszą porą roku, jeżeli chodzi o poruszanie się. Jednak ośnieżone drzewa lubię i choinkę też. Z okazji świąt życzę Twojej rodzinie zdrowia, spokoju, radości i choć chwilowego wytchnienia od zmartwień. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwona Zmyslona- wszystkiego dobrego na te Święta uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń