środa, 7 grudnia 2022

grudzień


Coś się dzieje 
Nie umiem tego opisać 
Poprostu widać zmęczenie 
Widać moją nie obecność
Łzy ukrywam w poduszkę
Zajmowałam ręce i głowę
Wszystkim co możliwe
Zrobiłam jednego dnia około 300 szt pierogów
A w ciągu 4 dni zrobiłam 33 stroiki świąteczne 
Aby tylko nie myśleć aby tylko coś robić
Jednego dnia musiałam iść odebrać nagrodę
Byłam zestresowana bo ja nie lubię się pokazywać publicznie
Zostałam nagrodzona w dziedzinie 
Wolontariusz roku 2022
Czy słusznie nie wiem 

A święta u mnie daleko w lesie bardzo daleko



























To tylko niektóre stroiki każdy ma nowy dom




4 komentarze:

  1. No kochana, toż to fabryka stroików!
    Już za te pierogi dla sąsiadów i stroiki należy Ci się nagroda!
    Nie ujmuj sobie zasług, skoro ktoś docenia, to znaczy, że Twój trud ma sens.
    Gratulacje:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. super że ktoś docenił i nagrodził, stroiki piękne....

    OdpowiedzUsuń
  3. Trawko, podziwiam Cię i gratuluję kreatywności, jesteś fantastyczna - stroiki są przepiękne, po prostu cudeńka ♥
    ..nagroda to nie jedna Ci się należy, jesteś wspaniała, cudowna i wyjątkowa, masz ogromne i dobre Serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrody, na pewno zasłużona. Stroiczki przeurocze, pełne kolorów i radości...
    Dużo zdrówka i pozytywnych myśli!

    OdpowiedzUsuń